کد خبر: 683773
تاریخ انتشار :

نی مار: پس از حذف، 5 روز متوالی گریه کردم

نی مار فاش کرد که پس از شکست برابر کرواسی در جام جهانی بدترین هفته زندگی‌اش را پشت سر گذاشت و به خداحافظی از فوتبال نیز فکر کرد.

نی مار: پس از حذف، 5 روز متوالی گریه کردم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برزیل با نیمار و ستاره‌هایش یکی از شانس های مسلم قهرمانی در جام جهانی بود ولی سلسائو در یک چهارم نهایی با شکست از کرواسی در ضربات پنالتی حذف شد. نیمار در وقت اضافه اول بازی گل نخست را زد ولی در وقت اضافه دوم کرواسی کار را به تساوی کشاند و سپس در ضیافت پنالتی ها پیروز شد.

گزارشگرنیمار در مصاحبه جدید خود از حال و هوایش پس از آن شکست دردناک گفت: «پنج روز متوالی گریه کردم چون شکست واقعا دردناکی بود. آن بدترین هفته زندگی‌ام با اختلاف بود. ترجیح می دادم بازی بدون گل به ضربات پنالتی می رفت و حذف می شدیم تا اینکه گل اول را بزنیم، بازی مساوی شود و سپس در پنالتی ها بازنده شویم. شکل شکست واقعا دردناک بود.»

گزارشگرنیمار ادامه داد: «رختکن ما مثل یک مراسم ختم بود و هر کسی یک گوشه گریه می کرد. راستش دیگر نمی خواستم فوتبال بازی کنم و به بازنشستگی فکر کردم اما پس از چند روز، حس جاه طلبی‌ای که دارم باعث شد تغییر عقیده بدهم. اطرافیانم نیز به خاطر حال بد من ضربه خوردند. من در طول بازی ها مصدوم شدم و قبل از شروع بازی ها نیز به زحمت ریکاوری کرده بودم. خیلی امیدوار بودم قهرمان شویم ولی شوک روحی بدی خوردم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها