کد خبر: 685199
تاریخ انتشار :

بازیکنان سپاهان پست ثابت ندارند!

تیم فوتبال تراکتور در شرایطی موفق به پیروزی در اولین بازی فصل شد، که برخی بازیکنان این تیم در چند پست در حال گردش بودند.

بازیکنان سپاهان پست ثابت ندارند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در شرایطی به لیگ بیست و سوم رسیده که با وجود تقویت قابل توجه و خیره کننده این تیم در بخش هجومی، در فاز میانی شرایط برای طلایی پوشان اصفهانی متفاوت است و آنها که با جدایی 4 هافبک فصل گذشته مواجه شده‌اند ( جلال علی‌محمدی، یاسین سلمانی، مسعود ریگی و مانوئل فرناندز)، فقط رضا اسدی را در این منطقه به اردوی تیم اضافه کرده‌اند.

وضعیت در کمربند میانی زمین برای سپاهان با مصدومیت امید نورافکن و در ادامه محمد کریمی بحرانی‌تر هم شده و حالا مورایس در شرایطی تیمش را در دربی به مصاف ذوب‌آهن خواهد فرستاد، که تنها محمد قربانی و رضا اسدی را به عنوان بازیکنان قابل اتکا در اختیار دارد و کادر فنی پرتغالی طلایی پوشان به جز این بازیکنان نام‌هایی نظیر ارشیا سرشوق، محمد جواد حسین‌نژاد و احمدرضا موسوی را نیز در اختیار دارد.

در بازی اول مورایس برای رفع این معضل در بازی اول مقابل تراکتور که محمد کریمی را هم در اختیار داشت، از سیستم چرخشی برای بازیکنان استفاده کرد؛ جایی که بارها در طول مسابقه شاهد حضور فرشاد احمدزاده در پست وینگر راست بودیم، که در مصاف با تراکتور در پست هافبک دفاعی به کار گرفته شده بود. 

در واقع با انتقال احمدزاده به سمت راست خط هجومی سپاهان، اسدی عقب‌تر می‌آمد و در پست هافبک هجومی بازی‌ می‌کرد، اما این خرید جدید سپاهانی‌ها اسدی بود که بیشتر در پست وینگر راست بازی کرد و حتی گاهی موازی با شهریار مغانلو و جلوتر از او هم دیده می‌شد.

مورایس برای گذر از بحرانی که این روزها تیمش در منطقه میانی زمین با آن دست و پنجه نرم می‌کند، روی به استفاده از سیستم چرخشی آورده که در مصاف با تراکتور هم با پاس گلی که احمدزاده از سمت راست خط هجومی سپاهان برای مغانلو مهیا کرد، جواب داد.

مورایس به احتمال زیاد در مصاف با ذوب آهن هم دست به استفاده از استراتژی مشابهی برای پیروزی در دربی خواهد داشت. البته با این تفاوت که با غیبت محمد کریمی کار این مربی پرتغالی برای ایجاد هماهنگی در میان بازیکنانش سخت‌تر خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها