کد خبر: 685405
تاریخ انتشار :

شایعات: شکوفه ریز اومدم اما عزیز اومدم!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

شایعات: شکوفه ریز اومدم اما عزیز اومدم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از سه هفته به پایان بازار نقل و انتقالات تابستونی باقی مونده و باشگاه‌ها آخرین تلاش‌هاشونو برای به خدمت گرفتن بازیکن جدید انجام می‌دن. با توجه به اینکه لیگ برتر و لیگ فرانسه شروع شده و بقیه لیگ‌‌ها هم از هفته آینده شروع می‌شن، مربیا با شناخت بیشتر از نقاط ضعف تیم‌هاشون، برای آخرین بار وارد بازار می‌شن تا بازیکن جدید بخرن.

برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

24 مرداد 1402 ساعت 11:11

بعد از اینکه کپا تصمیم گرفت بره رئال، هر روز یه گزینه جدید واسه دروازه بایرن مطرح می‌شه. تا دیروز داوید دخیا بود، الان میگن استفان اورتگا رو می‌خوان از منچسترسیتی بگیرن.

24 مرداد 1402 ساعت 10:44

الاهلی دست بردار نیست و بعد از شیش تا خرید خوب، هفتمی رو هم داره نهایی می‌کنه و مریح دمیرال ترکیه‌ای رو از آتالانتا می‌خره. جلوی اینا چه‌جوری می‌شه بازی کرد؟!

24 مرداد 1402 ساعت 10:42

انگار رفتن نیکولو زانیولو به استون ویلا هم قطعی شده. ویلا با گالاتاسرای سر یه پکیج ۲۷ میلیونی توافق کردن؛ انتقال الان قرضیه اما بند خرید داره.

24 مرداد 1402 ساعت 10:40

اتفاق مهم امروز احتمالا رسمی شدن انتقال نیمار باشه. البته گفتن چند روز دیگه می‌ره عربستان و شاید هم همون موقع الهلال بخواد انتقال‌شو اعلام کنه اما چیزی که قطعیه، رفتنش به الهلاله.

24 مرداد 1402 ساعت 10:37

سلام به همگی؛ آقا واقعا شرمنده کردین از این همه پیام محبت‌آمیز و خواستین که شایعات ادامه داشته باشه و از این حرفا. حتما در پنجره‌های نقل و انتقالات آینده هم در خدمت‌تون هستم و اینجا با هم خوش می‌گذرونیم. بخش حاشیه ۳ هم که هست و کلا هستم دیگه، ناراحت نباشید. مخلص.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها