کد خبر: 685658
تاریخ انتشار :

پوچ تی نو دروغ گفت: کاپیتان مصدوم بود نه خسته!

ریس جیمز، کاپیتان چلسی، از ناحیه هم ست رینگ دچار مصدومیت شده است.

پوچ تی نو دروغ گفت: کاپیتان مصدوم بود نه خسته!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش‌های اخیر ریس جیمز، کاپیتان چلسی، از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است.

پس از انتقال سزار آسپیلیکوئتا به اتلتیکومادرید در تابستان امسال، جیمز توسط مائوریسیو پوچتینو به عنوان کاپیتان باشگاه انتخاب شد.

این ملی پوش انگلیسی در دیدار تیمش مقابل لیورپول در روز یکشنبه که با تساوی 1-1 به پایان رسید، بازی کرد. او سپس در دقیقه 76 بازی مقابل قرمزها تعویض شد اما پوچتینو تایید کرد که این تصمیم به دلیل خستگی بوده نه مصدومیت.

این سرمربی‌ آرژانتینی وقتی از او پرسیده شد که چرا کاپیتان تیمش را تعویض کرد، گفت:"چون او خسته بود. باید ببینید او از کجا آمده است. اولین کاری که در هنگام ورود انجام دادیم ارزیابی و تجزیه و تحلیل همه بازیکنان گذشته بود. او سه چهار ماه مصدوم بود. پیش‌فصل برای او سخت بود، ما نمی‌خواستیم ریسک کنیم و به همین دلیل در دقیقه 80 می‌خواستیم از خطر جلوگیری کنیم."

اکنون، ناتان گیسینگ، روزنامه‌ نگار، گزارش داده که جیمز از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و این بازیکن قرار است امروز مورد آزمایش قرار بگیرد.

باید دید که این بازیکن 23 ساله تا چه مدت از میادین دور خواهد بود. بازی بعدی آبی‌ها بعدازظهر یکشنبه برگزار می‌شود و آن‌ها باید در ورزشگاه خانگی وستهام به مصاف این تیم بروند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها