کد خبر: 685769
تاریخ انتشار :

رفتاری که ساکت می‌خواهد در سپاهان عادت شود (عکس)

محمدرضا ساکت با تیمی که ساخته در لیگ بیست و سوم به دنبال ثبت ششمین قهرمانی تاریخ لیگ برتر طلایی پوشان اصفهانی است.

رفتاری که ساکت می‌خواهد در سپاهان عادت شود (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"، در دهه هشتاد محمدرضا ساکت دست به کار بزرگی زد و توانست با اقدامات مدیریتی خود سپاهان را به یکی از قدرتمندترین و پرستاره‌ترین تیم‌های فوتبال ایران بدل کند. تیمی که توانست در سه دوره پیاپی (لیگ‌های نهم، دهم و یازدهم) قهرمان لیگ برتر شود.

پس از این دوره محمدرضا ساکت از سپاهان جدا شد و نزدیک به یک دهه در پست های اجرایی فوتبال ایران در سازمان لیگ و فدراسیون حضور داشت.

ساکت از لیگ بیستم بار دیگر به عنوان مدیرعامل سپاهان انتخاب شد و طی 3 سال گذشته تمام توان خود را برای ثبت ششمین قهرمانی به کار گرفته است.

طی لیگ‌های بیستم و بیست و دوم طلایی پوشان اصفهانی فقط یک گام برای قهرمانی کم آوردند، اما در لیگ بیست و سوم ساکت و سایر سپاهانی‌‎‌ها بسیار امیدوارند که انتظارشان برای کسب قهرمانی ششم بیشتر از 9 سال نشود.

سپاهان لیگ 23 را با پیروزی در خانه مقابل تراکتور آغاز کرد و سپس در دربی اصفهان موفق به کسب پیروزی 2 بر صفر شد. محمدرضا ساکت پس از هر دو پیروزی پیش از اینکه بازیکنان به رختکن وارد شوند، در راهرو ایستاده بود و کسب 3 امتیاز را به آنها تبریک گفت. او امیدوار است بتواند در بسیاری از مسابقات این اقدام را تکرار کند و اقداماتش در فصل جاری فوتبال ایران به سرانجام برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها