کد خبر: 686000
تاریخ انتشار :

تنبیه پادگانی برای ستاره نوظهور سری A

مکس آل گری، سرمربی یوونتوس، در پایان بازی با اودینزه به کنان ییل دیز، ستاره جوان تیمش، اولتیماتوم جالبی داد.

تنبیه پادگانی برای ستاره نوظهور سری A
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در هفته اول سری A موفق شد مهمانش اودینزه را با نتیجه 3-0 شکست دهد. کنان ییلدیز، پدیده 18 ساله بیانکونری، امشب برای اولین بار پیراهن تیم بزرگسالان این باشگاه را به تن کرده و 5 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

این بازیکن از پدری ترکیه‌ای و مادری آلمانی به دنیا آمده و تابستان گذشته از آکادمی بایرن مونیخ راهی یوونتوس شد. ییلدیز فصل گذشته نتوانست به تیم اصلی یووه راه پیدا کند اما در سری C برای تیم دوم این باشگاه 7 بازی انجام داد.

او در تابستان امسال پیشنهادات خوبی برای ترک یووه داشت اما در نهایت در این تیم ماندنی شد و در همان هفته اول به جمع بازیکنان تیم اصلی راه یافته و فرصتی هر چند کوتاه برای بازی پیدا کرد.

ییلدیز در دقیقه 85 وارد زمین شد تا در سن 18 سالگی اولین بازی رسمی خود را برای یکی از بزرگترین باشگاه‌های فوتبال ایتالیا انجام دهد. مکس آلگری در پایان بازی با اودینزه نظر خاصی در مورد عملکرد این بازیکن نداشت اما یک اولتیماتوم جدی به او داد که در نوع خود بسیار جالب بود.

ییلدیز که موهای لختی دارد در طول مدت زمان کوتاهی که در زمین بود بارها برای مرتب کردن آن‌ها اقدام کرد که این موضوع از چشمان تیزبین آلگری دور نماند. سرمربی یوونتوس در صحبت‌های پس از بازی با اشاره به این موضوع گفت: "به ییلدیز گفتم که فردا بعد از کوتاه کردن موهایش به تمرین بیاید چون در طول بازی مرتب دستش را روی موهایش کشیده و آن‌ها را مرتب می‌کرد. این باعث بهم خوردن تمرکز او می‌شود."

این اظهارات آلگری خیلی زود به سوژه طنز کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شد. این یکی از عکس هایی بود که در واکنش به اولتیماتوم آلگری به ییلدیز منتشر شده و از آن به عنوان چهره پدیده یووه در تمرین فردای این تیم یاد شده است!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها