کد خبر: 686293
تاریخ انتشار :

مسیِ رئال یک ماه دیگر رونمایی می‌شود!

روزنامه اسپانیایی آ اس در گزارشی اختصاصی از مشخص شدن زمان بازگشت آردا گو لر، خرید تابستانی رئال مادرید، به میادین خبر داد.

مسیِ رئال یک ماه دیگر رونمایی می‌شود!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر، پدیده فوتبال ترکیه، امسال تابستان به موضوع رقابت شدید دو غول فوتبال اسپانیا تبدیل شد، اما در نهایت رئال مادرید را انتخاب کرد و راهی پایتخت اسپانیا شد.

گولر اما بعد از رئالی شدن خوش‌شانس نبود و در اردوی پیش‌فصل آمریکا با مصدومیت جدی مواجه شده و جراحی شد. درحالی‌که خبرهای ضد و نقیضی درباره زمان بازگشت گولر به ترکیب رئال وجود داشت، روزنامه آ اس در گزارشی اختصاصی شرایط پزشکی او را توضیح داد و مدعی شد ستاره ترکیه‌ای از روزهای پایانی ماه سپتامبر برای تیم آنچلوتی به میدان خواهد رفت.

آ اس می‌گوید آردا گولر در هفته هفتم لالیگا می‌تواند اولین بازی‌اش را برای رئال انجام بدهد. رئال مادرید در این هفته با لاس‌پالماس دیدار می‌کند. دیدار دو تیم به میزبانی رئال در روز 27 سپتامبر (5 مهر) برگزار خواهد شد.

بعد از آنکه گولر جراحی شد رسانه‌ها در اسپانیا اعلام کردند او دست‌کم به مدت یک ماه و نیم قادر به حضور در میادین نخواهد بود. دیروز هم گزارش‌‌هایی در اسپانیا منتشر شد که نشان می‌داد تیم پزشکی معالج پدیده ترکیه‌ای اعتقاد دارند او می‌تواند زودتر از آنچه انتظار می‌رفت به شرایط مسابقه برگردد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها