کد خبر: 686534
تاریخ انتشار :

حریف آسیایی سپاهان لحظه آخر کم آورد

آلمالیق ازبکستان در دیدار مقابل نفتچی فرغانه به تساوی یک بر یک رضایت داد.

حریف آسیایی سپاهان لحظه آخر کم آورد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هفدهم سوپر لیگ ازبکستان، تیم فوتبال آلمالیق که حریف سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت ۱۷ امروز (به وقت ایران) به مصاف تیم رده سومی نفتچی فرغانه رفت.

آلمالیق که در دو هفته گذشته سوپر لیگ ازبکستان یک تساوی مقابل بنیادکار و یک پیروزی برابر المپیک داشت و بعد از آن در دو دیدار آسیایی به برتری رسید، امروز با دریافت گل دقیقه ۸۸ نتوانست برتری خود را حفظ کند و در نهایت به تساوی یک بر یک در جدال با نفتچی فرغانه رضایت داد تا ۲۷ امتیازی شود و در جایگاه پنجم جدول این رقابت‌ها بماند.

تیم آلمالیق ازبکستان که در مرحله اول پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل السیب عمان به پیروزی دست پیدا کرد و پس از آن هم برابر العربی قطر به برتری رسید و به دور گروهی این رقابت‌ها راه یافت، جزو حریفان سپاهان ایران در گروه C محسوب می‌شود.

آلمالیق ازبکستان در هفته‌های سوم و چهارم مرحله گروهی فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا در روزهای یکم و پانزدهم آبان‌ماه مسابقات رفت و برگشت را مقابل سپاهان ایران برگزار می‌کند که دومین بازی آنها در ورزشگاه نقش جهان اصفهان خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها