کد خبر: 686572
تاریخ انتشار :

شایعات روز شمارش معکوس: فقط ۶ روز!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

شایعات روز شمارش معکوس: فقط ۶ روز!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک هفته به پایان بازار نقل و انتقالات تابستونی باقی مونده و باشگاه‌ها آخرین تلاش‌هاشونو برای به خدمت گرفتن بازیکن جدید انجام می‌دن. با توجه به اینکه همه لیگ‌ها شروع شدن، مربیا با شناخت بیشتر از نقاط ضعف تیم‌هاشون و البته مصدومیت‌هایی که تو همین یکی دو هفته اتفاق افتاد، برای آخرین بار وارد بازار می‌شن تا بازیکن جدید بخرن.

برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

05 شهریور 1402 ساعت 11:18

شایعه شده بود که راده کرونیچ از میلان می‌ره لیون یا فنرباغچه. اما پیولی مصاحبه کرده گفته این بچه پیش خودمون باشه، بیشتر حواسمون بهش هست، پیشرفت می‌کنه.

05 شهریور 1402 ساعت 10:57

ناتینگهام فارست دنبال یه دفاع وسطه و تروو چالوبای چلسی رو مدنظر داره. اگه پیشنهاد خوبی هم بدن، بعیده چلسی رد کنه.

05 شهریور 1402 ساعت 10:45

اورتون داره یه مهاجم پرتغالی از اودینزه می‌خره به اسم بتو، کل پکیج خریدش ۳۰ میلیونه. توافق کامل شده و فقط مونده تست پزشکی و امضای قرارداد.

05 شهریور 1402 ساعت 10:37

این داوید دخیا بنده خدا هم بعد از صدسال بازی تو منچستریونایتد، حالا که قراردادش تموم شده، یه پیشنهاد نصف و نیمه هم نداشته. عربستانی‌ها که با عالم و آدم پیشنهاد دادن، یه بفرما به این خدا نزدن. آخرین خبری که ازش هست، اینه که تنهایی با آهنگ "مثل تموم عالم، حال منم خرابه" تمرین می‌کنه.

05 شهریور 1402 ساعت 10:33

سلام به همگی؛ آقا بعضی از دوستان یه جوری کامنت می‌ذارن اصلا آدم تعجب می‌کنه. مثلا چند نفر دیروز نوشتن خوبه این هفته هم تموم بشه، از دستت راحت می‌شیم! انگار من صبح به صبح می‌رم خونه‌شون، می‌شینم زیر باد کولر و شایعات رو اونجا می‌نویسم! الان شایعات تموم بشه، زندگیتون رنگ و بوی دیگه‌ای می‌گیره؟ عجبا!

اما از این خبرا نیست. با حاشیه ۳ پرقدرت ادامه می‌دیم و هرکاری هم شکایتی داره، بفرمایید دادگاه صالحه. دوستانی که با این صفحه و حاشیه حال می‌کنن، کامنت حمایتی بذارن، تو این ظل آفتاب جیگرمون حال بیاد!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها