کد خبر: 686667
تاریخ انتشار :

شایعات روی شمارش معکوس: فقط 5 روز!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

شایعات روی شمارش معکوس: فقط 5 روز!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک هفته به پایان بازار نقل و انتقالات تابستونی باقی مونده و باشگاه‌ها آخرین تلاش‌هاشونو برای به خدمت گرفتن بازیکن جدید انجام می‌دن. با توجه به اینکه همه لیگ‌ها شروع شدن، مربیا با شناخت بیشتر از نقاط ضعف تیم‌هاشون و البته مصدومیت‌هایی که تو همین یکی دو هفته اتفاق افتاد، برای آخرین بار وارد بازار می‌شن تا بازیکن جدید بخرن.

برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

06 شهریور 1402 ساعت 10:54

لاتزیو هم داره متئو گوندوزی رو می‌گیره که یه زمانی همه فکر می‌کردن ستاره آرسنال می‌شه، اما خیلی زود افت کرد. الان با 1 میلیون یورو قرضی از مارسی می‌ره لاتزیو و بند خرید 12 میلیونی هم دارد.

06 شهریور 1402 ساعت 10:47

فرمین لوپز بعد از اون گلی که جلوی رئال تو تور پیش فصل زد، کلی طرفدار پیدا کرد و الان بارسایی‌ها می‌خوان زودتر قراردادشو تمدید کنن تا سر و کله چند تا مشتری کت و کلفت پیدا نشده. مخصوصا که عربستانی‌ها سن خریداشون رو دارن میارن پایین و با پول‌هایی که می‌دن هیچی جلودارشون نیست!

06 شهریور 1402 ساعت 10:41

آاس رم می‌خواد هر طور شده امروز انتقال قرضی روملو لوکاکو رو نهایی کنه. دیشب با مدیرای چلسی و مدیربرنامه‌های لوکاکو مذاکره مفصل داشتن و به نظر می‌رسه همه طرفین راضی هستن.

06 شهریور 1402 ساعت 10:37

ماجرای انتقال فیلیپ کوتینیو هنوز خیلی جدی نشده. الدوحیل با مدیربرنامه‌های کوتینیو حرف زده، اما هنوز پیشنهاد رسمی به استون ویلا نداده. حالا معلوم نیست تو این پنج روز چی پیش میاد.

06 شهریور 1402 ساعت 10:35

سلام به همگی؛ آقا دم همگی گرم، همه‌تون که کامنت می‌ذارین و نظر می‌دید تاج سر من هستید، فرقی هم نداره تعریف می‌کنین یا انتقاد. مخلص همگی.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها