کد خبر: 686739
تاریخ انتشار :

اعلام ترکیب استقلال با احتمال صدرنشینی موقتی

استقلال برای دیدار امروز برابر استقلال خوزستان با چند تغییر مهم در ترکیب خود به میدان می‌رود.

اعلام ترکیب استقلال با احتمال صدرنشینی موقتی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم لیگ برتر از راه رسیده و استقلال به خوبی می‌داند برای اینکه از رقبای اصلی خود یعنی سپاهان و پرسپولیس عقب نماند، باید در دیدارهای خانگی خود از جمله جدال امروز برابر همنام خوزستانی دست پر زمین مسابقه را ترک کند.

آبی‌های پایتخت برای اینکه شکست برابر سپاهان را فراموش کنند و با روحیه بالایی راهی تعطیلات فیفا دی شوند، نیاز مبرمی به کسب این سه امتیاز خانگی دارند و باید در برابر سکوهای خالی استادیوم آزادی، برنده از زمین خارج شوند.

* سیدحسین امروز کلین شیت می‌خواهد

سیدحسین حسینی که برخلاف فصل قبل امسال کاملا آماده درون دروازه استقلال ظاهر شده، تاکنون و در سه هفته سپری شده، 2 پنالتی را مهار کرده که البته در مورد دوم بدشانس بود که توپ در ریباند وارد دروازه او شد. حالا او به دنبال کلین شیت در دیدار امروز است.

* مرادمند و سلیمی در خط دفاعی

نکونام برای دیدار امروز تصمیم گرفته تا دوباره از ایمان سلیمی در خط دفاعی تیمش استفاده کند. حسین مرادمند نیز در سه هفته سپری شده، عملکرد خوبی داشته و امروز نیز در قلب خط دفاعی بازی می‌کند.

* جناحین بدون تغییر ماند

به مانند دیدارهای قبلی، امروز نیز صالح حردانی در سمت راست خط دفاعی برای استقلال بازی می‌کند و ابوالفضل جلالی نیز که اعتماد ویژه نکونام را به دست آورده، وظیفه دارد در سمت چپ خط دفاعی برای تیمش بازی کند.

* روزبه به پست هافبک دفاعی بازگشت

روزبه چشمی به پست مورد علاقه‌اش یعنی هافبک دفاعی بازگشته است. آرش رضاوند که توانست اولین گل استقلال در فصل جدید را به ثمر برساند، در خط میانی و در کنار مهدی مهدی پور انجام وظیفه می‌کند.

* اولین حضور فیکس محمدی

مهرداد محمدی در بازی امروز به عنوان وینگر چپ استقلال به میدان می‌رود و آبی‌ها امیدوار هستند تا او بتواند در امر گلزنی به تیمش کمک کند. کوین یامگا نیز که در فصول اخیر به یک مهره بدون جانشین تبدیل شده، در پست وینگر راست برای تیم نکونام به بازی خواهد رفت.

* آرمان از ابتدا استارت می‌زند

آرمان رمضانی در بازی امروز از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود. ارسلان در اصفهان چند فرصت خوب را از دست داد و نکونام تصمیم به تغییرات در خط حمله تیمش گرفته است.

ترکیب استقلال برای دیدار برابر استقلال خوزستان:

سیدحسین حسینی – محمدحسین مرادمند – ایمان سلیمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – کوین یامگا – مهرداد محمدی – ارسلان مطهری

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها