کد خبر: 686773
تاریخ انتشار :

ژست جنجالی پاکو در پاسخ به فریادهای خمس! (عکس)

پاکو خمس در بدترین شرایط نیز به شدت مورد تشویق هواداران تراکتور قرار گرفت.

ژست جنجالی پاکو در پاسخ به فریادهای خمس! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه بازیکنان مس رفسنجان در محوطه جریمه تراکتور صاحب یک موقعیت گل شدند، سکوهای جایگاه هواداران تیفوسی تیم میزبان ناگهان با شعارهای تند و عجیب بازیکنان این تیم را مورد خطاب قرار دادند. شعار به سرعت به ارکان بالای باشگاه نیز رسید و در حالی که خبرنگاران با تعجب در حال فیلمبرداری بودند، تماشاگران ناگهان اقدام به حمایت از سرمربی تیم کردند.

در حالی که بازی همچنان با نتیجه تساوی بدون گل دنبال می‌‌شد، سکوهای مستقر در جایگاه تی‌تی و روبرو، فریاد «خمس، خمس» سر دادند تا حمایت قاطع خود از سرمربی اسپانیایی را نشان دهند. به عبارتی در تمام باشگاه تراکتور، این پاکو خمس بود که مورد حمایت این طرفداران قرار می‌گرفت تا به شکلی جالب محبوبیت خود را در چهارمین بازی فصل نیز به رخ بکشد.

در همین لحظات بود که ارسال مهدی حسینی از جناح چپ با تکل مهدی عبدی تبدیل به گل شد تا سکوهای ملتهب، غرق در شادی شوند. اما آنها دوباره شروع به تشویق خمس کردند و اینجا بود که پاکو با اشاره انگشت به بازیکنانش، از هواداران خواست تا آنها را تشویق کنند.

این اقدام جنجالی و جالب از سوی سرمربی تراکتور در حالی بود که او اعتماد هواداران تراکتور را کاملا به خود جلب کرده اما ترجیح می‌دهد این اعتبار هواداری را برای تیمش هزینه کند و به تیمش روحیه بدهد.

او حتی بعد از بازی در اقدامی کنایه‌آمیز، بی توجه به فریادهای پرشور «خمس، خمس» ترجیح داد از بازیکنانش حمایت کند و بگوید: «بازیکنانم با تمام وجود بازی کرده و ارزش پیراهن تراکتور را می‌دانند. هو شدن حق هیچ کدام‌شان نیست.  امروز من به جای تماشاگران بازیکنان را تشویق می‌کنم، البته هواداران حق دارند نظرشان را آزادانه اعلام کنند.»

اشاره به عبارت «ارزش» کنایه و پاسخ به طرفدارانی است که اعتقاد داشتند بازیکنان تراکتور اهمیت این پیراهن را نمی‌دانند و خمس نیز ترجیح داد پشت بازیکنانش در بیاید و به این شکل واکنش نشان دهد.

حالا سرمربی تراکتور انتظار دارد برای بازی بعدی خانگی که بعد از فیفادی برگزار خواهد شد، حمایت تمام قد هواداران را از تمام اعضای تیم داشته باشد، درخواستی که باتوجه به مقبولیت او، بعید است پاسخ منفی بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها