کد خبر: 686903
تاریخ انتشار :

شایعات روی شمارش معکوس: فقط ۳ روز!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

شایعات روی شمارش معکوس: فقط ۳ روز!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک هفته به پایان بازار نقل و انتقالات تابستونی باقی مونده و باشگاه‌ها آخرین تلاش‌هاشونو برای به خدمت گرفتن بازیکن جدید انجام می‌دن. با توجه به اینکه همه لیگ‌ها شروع شدن، مربیا با شناخت بیشتر از نقاط ضعف تیم‌هاشون و البته مصدومیت‌هایی که تو همین یکی دو هفته اتفاق افتاد، برای آخرین بار وارد بازار می‌شن تا بازیکن جدید بخرن.

برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

08 شهریور 1402 ساعت 12:45

لایپزیش با ۱ میلیون یورو، کریستوفر لنز رو از آینتراخت فرانکفورت خرید. مگه الان بازیکن با این قیمت داریم؟ منو الان لایپزیش بخواد بخره، قیمتم بیشتره به خدا!

1917847

08 شهریور 1402 ساعت 12:08

سلیم املاح که تو جام جهانی قطر یکی از ستاره‌های مراکش بود، قرضی از وایادولید رفت والنسیا.

08 شهریور 1402 ساعت 11:30

اولین انتقال رسمی امروز هم جورجس میکاتادزه‌، مهاجم گرجستانیه که از متز رفت آژاکس. از پارسال که خویچا کوارتسخلیا تو ناپولی همه رو بهم گره زد، بخت بقیه بازیکنای گرجستانی هم باز شد. 

08 شهریور 1402 ساعت 11:01

اختصاصی: همین الان یه منبع موثق از ایتالیا به شایعات گفت که انتقال مهدی طارمی به میلان تقریبا تمومه و فقط مونده تست و امضا و این چیزا. ببینیم‌ چی‌ می‌شه دیگه.

08 شهریور 1402 ساعت 10:43

شرایط آنسو فاتی تو بارسا خیلی محکم نیست و این باعث شده که چند تا باشگاه هی سراغش رو بگیرن. الان هم تاتنهام داره با بارسا چک و چونه می‌زنه واسه یه انتقال قرضی.

08 شهریور 1402 ساعت 10:19

نصف تمدید قراردادهای باشگاه‌های بزرگ تو این تابستون با ستاره‌های زیر ۲۰ ساله‌شون بود. انگار ترسیده باشن که یه پیشنهاد چرب، اونا رو وسوسه کنه. الان یوونتوس هم با کِنان ایلدیز واسه تمدید تا ۲۰۲۷ توافق کرده.

08 شهریور 1402 ساعت 10:11

یه ماه بعد از اینکه ژوائو فلیکس با گفتن اینکه "دوست دارم واسه بارسا بازی کنم" عملا دوران حضورش تو اتلتیکو رو تموم کرد، مدیرای بارسا تصمیم گرفتن برای خریدش اقدام کنن. انگار یه راهی پیدا کردن که اون قضیه فر پلی مالی رو دور بزنن.

8 شهریور 1402 ساعت 10:09

سلام به همگی؛ همین اول بگم که انتقال مهدی طارمی به میلان خیلی خیلی نزدیک شده و اگه پورتو فقط یه کم کوتاه بیاد، همین امروز و فردا انجام می‌شه. اونوقت چه بازی‌ای بشه بازی میلان-رم. به‌به!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها