کد خبر: 686938
تاریخ انتشار :

یونایتد به ستاره جام جهانی: قرضی بیا، پول مان تمام شده!

بعد از شایعات ضد و نقیض درباره انتقال سفیان ام رابط به منچستریونایتد، می ر ر می‌گوید او به شیاطین سرخ می‌پیوندد اما با قرارداد قرضی و نه دایمی.

یونایتد به ستاره جام جهانی: قرضی بیا،  پول مان تمام شده!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته‌ای است که اخبار متعددی درباره احتمال پیوستن سفیان امرابط، ستاره فیورنتینا و یکی از ستاره‌های تیم ملی مراکش در جام جهانی قطر، به منچستریونایتد مخابره می‌شود.

اما در روزهای گذشته طولانی شدن این روند عصبانیت امرابط را به دنبال داشت و او به یونایتد پیام داد که بیش از این نمی‌تواند منتظرشان بماند. روزنامه میرر امروز در گزارشی به نقل از منابع نزدیک به شیاطین سرخ گفت یونایتد به جذب امرابط اصرار دارد اما قادر به خرید دائمی او نیست و ممکن است با پینشهادی قرضی به سراغ فیورنتینا برود.

آنچه در روزهای اخیر باعث نگرانی امرابط شده بود مطرح شدن نام رایان گراونبرخ، هافبک بایرن مونیخ، به عنوان هدف یونایتد بود. اما گزارش میرر مدعی است سفیان امرابط همچنان گزینه اول اریک تن‌هاخ برای اضافه شدن به خط میانی است.

مشکل منچستریونایتد اینجا است که امسال تابستان حدود 180 میلیون یورو برای جذب راسموس هویلوند، میسون مونت و آ«دره اونانا هزینه کرده و با توجه به شرایط مالی باشگاه خرید دائمی امرابط در حال حاضر غیرممکن است.

از قرارداد امرابط با فیورنتینا یک سال باقی مانده و به همین علت است که باشگاه ایتالیایی تمایلی برای واگذاری قرضی او ندارد مگر اینکه در قرارداد یونایتد بند خرید اجباری وجود داشته باشد. یک عامل دیگر که می‌تواند کفه ترازو را به نفع یونایتد سنگین کند این است که در قرارداد ستاره مراکشی با فیورنتینا بند تمدید خودکار وجود دارد و حتی در صورت بازگشت او در تابستان آینده فیورنتینا بازیکنش را رایگان از دست نخواهد داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها