کد خبر: 687002
تاریخ انتشار :

روم لو لو کا کو به آاس رم پیوست

باشگاه رم دقایقی پیش تایید کرد که روم لو لو کا کو را قرضی تا پایان فصل از چلسی به خدمت گرفته است.

 روم لو لو کا کو به آاس رم پیوست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، داستان این تابستان روملو لوکاکو هم به اتمام رسید و او همانطور که در روزهای اخیر مشخص شده بود، پیراهن رم را به تن خواهد کرد.

ستاره بلژیکی که حاضر نبود برای چلسی بازی کند و از تیم اول باشگاه نیز کنار گذاشته شده بود، از ابتدای تابستان به دنبال باشگاهی دیگر برای فصل جاری بود. او که فصل قبل قرضی برای اینتر بازی کرد و باشگاه ایتالیایی تلاش داشت قراردادش را دائمی کند، در مقطعی با یوونتوس نیز وارد مذاکره شد و به همین دلیل اینتر عقب نشینی کرد. اینتری ها به شدت از لوکاکو به خاطر مذاکره با باشگاه رقیب عصبانی شدند و پیشنهاد خود را پس گرفتند. از سوی دیگر هواداران یوونتوس نیز علیه لوکاکو موضع گرفتند تا بیانکونری نیز قید جذب او را بزند.

در نهایت برای لوکاکو فقط میلان و رم باقی ماندند و بالاخره رم توانست با او به توافق برسد. او از چند روز پیش در پایتخت ایتالیا به سر می برد و پس از گذراندن تست های پزشکی، امروز رسما تا پایان فصل به جمع جالوروسی پیوست. در قرارداد او بند خرید وجود ندارد و در پایان فصل باید به چلسی برگردد. به این ترتیب لوکاکو هم تیمی و رقیب جدید سردار آزمون در رم خواهد بود.

لوکاکو که پیراهن شماره 90 رم را در اختیار خواهد داشت در اولین صحبت های خود گفت: «رفتار هواداران رم با من باورنکردنی نیست و نمی توانم برای شروع کار با این تیم صبر کنم. مالکان رم جاه طلبی های بزرگی دارند.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها