کد خبر: 687190
تاریخ انتشار :

اس خوزستان صفر - تراکتور1: بفرمایید تی کی تا کا!

تراکتور با کسب دومین پیروزی پیاپی پیش از تعطیلات لیگ از بحران خارج شد.

اس خوزستان صفر - تراکتور1: بفرمایید تی  کی تا کا!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، استقلال خوزستان و تراکتور در یک دیدار هیجان انگیز و جذاب به مصاف هم رفتند.

این بازی موقعیت های پرتعدادی داشت و دو تیم چندین مرتبه تا آستانه گلزنی پیش رفتند که درخشش دروازبانان و بی دقتی مهاجمان مانع این اتفاق شد.

تراکتور که برنامه ویژه ای برای ارسال روی دروازه خوزستانی ها داشت چندین مرتبه از این طریق خلق موقعیت کرد گروسیان به خوبی موقعیت های این تیم را مهار کرد اما در نهایت گوستاوو با یک ضربه سر چکشی و حرفه ای قفل دروازه استقلال را باز کرد.

تیم فوتبال استقلال خوزستان از کانال های کناری به ویژه سمت راست تراکتور حملات پرتعدادی تدارک دید اما تصمیمات عجولانه و بی دقتی بازیکنان این تیم باعث شد به گل ختم نشود و در دقایق پایانی بازی شکست بخورند.

تقویم معوقه هفته سوم لیگ برتر/ شنبه ۱۴۰۲/۰۶/۰11 ساعت 19:30 / ورزشگاه: ورزشگاه غدیر

سوتاسامی داوران: سید رضا مهدوی،حمیدرضا افشون، سیدمحمد هاشمی نسب،فرهاد امینی ناظر داوری:حیدر شکور 

ترکیب استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان،محمد طیبی،عقیل کعبی،محمود مطلق زاده،حسن شوشتری تعویض علیرضا خوشکفا(96)،جواد آقایی پور،بهروز بارانی تعویض علیرضا کاظمی(81)،متین کریم زاده،امیرمحمد محکم کارتعویض حسین احمدی(61)،حسین ساکی،شهرام سالاری تعویض رحیم زهیوی(81)

سرمربی: سیروس پورموسوی

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد آقاجان‌پور، سعید کریم آذرتعویض مهدی شیری(77)، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین تعویض سیدمحمد حسینی(96)، آلوارو خیمنزتعویض امیرحسین حسین زاده(81)، سیامک نعمتی تعویض مهدی هاشم نژاد(77) و مهدی عبدی

سرمربی: پاکو خمس

⚽شرح گل:

دقیقه 90+2 گوستاوو : (استقلال خوزستان 0 - 1 تراکتور): پس از ارسال های پیاپی ریکاردو آلوز ، این بار گوستاوو بود که در محوطه جریمه شانس خود را اقدام کرد و ضربه سر چکشی و حرفه ای این بازیکن به گل تبدیل شد.

دقایق حساس:

دقیقه 3: حرکت پا به توپ گوستاوو از میانه میدان تا پشت محوطه استقلال خوزستان ادامه داشت و ضربه این بازیکن خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 8:ضربه شهرام سالاری پس از برخورد با شجاع خلیل زاده به شکل خطرناک به کرنر رفت

دقیقه 15: امیرمحمد محکم کار روی یک ضد حمله صاحب توپ شد و تا پشت محوطه تراکتور پیش روی کرد اما ضربه او با فاصله زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 37: فرار متین کریم زاده با پاس کوتاه و زمینی این بازیکن برای بارانی همراه شد که پورحمیدی با شجاعت خروج کرد و موقعیت را دفع کرد و در همین صحنه دچار مصدومیت شد.

دقیقه 46: استقلال خوزستان در نیمه دوم هجومی آغاز کرد و حرکت متین کریم زاده با تکل خوب صفا هادی مهار شد و روی دروازه تراکتور خطرساز نشد.

دقیقه 48: ارسال خوب آلوز داخل محوطه استقلال به مهدی عبدی رسید که این بازیکن در تایمینگ پرش اشتباه کرد و موقعیت از دست رفت.

دقیقه 49: پاسکاری های کوتاه خط هافبک تراکتور در نهایت به مهدی عبدی رسید، عبدی با یک سر توپ زیبا خود را در موقعیت قرار داد و ضربه پای چپ او به زیبایی توسط گروسیان به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 56: صحنه ای مشکوک در محوطه جریمه استقلال خوزستان اتفاق افتاد که کادرفنی تراکتور اعتقاد داشت پنالتی است،همین توپ تبدیل به ضدحمله ای سریع برای خوزستانی ها شد و در حالی که محکم کار چند بازیکن روی دست خود داشت تصمیم به شوت زنی گرفت که پورحمیدی به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه 67: ارسال جواد آقایی پور بین مدافعین تراکتور فرود آمد که بارانی سعی داشت با پرت کردن خود و حرکتی نمایشی توپ را به گل تبدیل کند که به توپ نرسید.

دقیقه 71: استقلال خوزستان فشار زیادی روی دروازه تراکتور وارد کرده است و پس از چند کش و قوس پیاپی حسین ساکی شوت سنگینی را روانه دورازه تراکتور کرد که پورحمیدی مهار کرد.

دقیقه 73: پاس استنثنایی ریکاردو آلوز به عبدی رسید و ضربه سر این بازیکن با مهار شگفت انگیز گروسیان همراه شد.

دقیقه 79: ضربه جواد آقایی پور پس از برخورد به صفا هادی به شکلی خطرناک از بالای دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه 87: جواد آقایی پور با حرکت تکنیکی در فرصت خوبی برای پاس به زهیوی و خلق موقعیت قرار گرفت اما تصمیم به شوت گرفت و ضربه او با اختلاف به بیرون رفت .

دقیقه 90+5 : ضربه امیرحسین حسین زاده به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

کارت زرد:

حسین شوشتری (35)

محمود مطلق زاده(65)

متین کریم زاده(98)

علیرضا کاظمی(86)

شجاع خلیل زاده (48)

صفا هادی(98)

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها