کد خبر: 687217
تاریخ انتشار :

روزهای سخت مسی: خبری از استراحت نیست

تا تا مارتینو، سرمربی اینتر میامی، اعلام کرد که لیونل مسی در دیدار برابر لس آنجلس اف سی هم به میدان خواهد رفت و خبری از استراحت برای این بازیکن نیست.

روزهای سخت مسی: خبری از استراحت نیست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی بامداد فردا در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا باید در زمین لس آنجلس اف سی به مصاف این تیم برود و امیدوار است که با پیروزی برابر آنها شرایطش را بهبود ببخشد. 

مارتینو در بازی برابر نیویورک رد بولز به مسی استراحت داد و از او در ترکیب اصلی تیمش استفاده نکرد اما این بازیکن در دیدار مقابل نشویل بار دیگر به ترکیب اصلی برگشت، هرچند این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و او نتوانست کمکی به تیمش کند. 

انتظار می‌رفت که این ستاره آرژانتینی در بازی این هفته برابر لس آنجلس اف سی هم نیمکت نشین باشد تا کمی استراحت کند اما مارتینو تایید کرد که او چنین فرصتی نخواهد داشت. 

سرمربی اینترمیامی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «نمی‌توانم تصور کنم در این بازی مهم برابر مدافع عنوان قهرمانی به مسی بازی ندهم و او فرصت استراحت کردن داشته باشد. تیمی که او توانست برابرش استراحت کند ردبول بود که فقط 30 دقیقه بازی کرد. این کاری بود که می‌توانستیم انجام دهیم و حالا او فردا در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت.»

لس آنجلس اف سی در حال حاضر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی کنفرانس غرب قرار دارد و بازی برابر این تیم از اهمیت خاصی برای اینترمیامی برخوردار است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها