کد خبر: 687425
تاریخ انتشار :

حاشیه 3: با استیل گنگ در تیم ملی

اگه دوست دار ین بدون ین فوتبالیست‌ها موقعی که تو زمین بازی نیس تن، چی کار می کنن، این صفحه رو دنبال کن ین.

حاشیه 3: با استیل گنگ در تیم ملی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، یه زمانی فوتبالیست‌ها رو فقط هفته به هفته تو زمین بازی می‌دیدیم و تمام اما الان با اومدن شبکه‌های اجتماعی، هر روز و هر ساعت می‌تونیم بفهمیم که ستاره مورد علاقه‌مون چیکار می‌کنه، کجا رفته، چی خورده و اوضاع زندگی‌ش چه جوریه. این صفحه قراره همین اتفاقات رو پوشش بده. اگه واستون جذابه، همراه ما باشید:

پوشش زنده خبری

14 شهریور 1402 ساعت 11:54

دومینیک سوبوسلای هم که رفته اردوی مجارستان، یه عکس گذاشته با پیتر گولاچی که قبلا تو لایپزیش با هم بودن. حس و حال عکس یه جوریه که اگه ایرانی بود، احتمالا زیرش می‌نوشت:"اوقات خوش آن بود که با دوست به سر شد/ باقی همه بی‌حاصلی و بی‌خبری بود"!

14 شهریور 1402 ساعت 11:42

سرخی روبرتو از وقتی کاپیتان بارسا شده، فکر می‌کنه باید واسه جوونا الگو باشه. ورداشته عکس دو تا کتاب گذاشته که مثلا من خوندم اینا رو و تموم شد. بابا کتاب‌باز، بابا سروش صحت! 

14 شهریور 1402 ساعت 11:16

خدایی انتظار نداشتم وین رونی عین بچه درس‌خونا سرشو بندازه پایین، بره یه سره مدرک حرفه‌ای یوفا رو بگیره. چیزی که فکر می‌کردم این بود که مثل گاسکویین هر روز تا خرتناق دلستر بخوره و عاطل و باطل واسه خودش بگرده. 

14 شهریور 1402 ساعت 11:04

من تا همین چند دقیقه پیش فکر می‌کردم آنچلوتی صبح به صبح زنگ می‌زنه خونه رودریگو اینا، از پدر و مادرش اجازه‌شو می‌گیره که بره سر تمرین؛ نگو خودش دو تا بچه دوقلو داره! حالا ما با دو برابر سن این بچه، تازه داریم فکر می‌کنیم بزرگ شدیم، چیکاره بشیم!

14 شهریور 1402 ساعت 10:47

ژوائو کانسلو هم تا رسیده به کمپ پرتغال، رفته مدل موی جدید زده و استوری کرده که:"مردی که به دنبال تغییر است، موهایش را به باد می‌سپارد". جای این قرتی‌بازیا، رو بازی‌ت تمرکز می کردی، این یه ساله اینجوری ویلون و سرگردون نمی‌شدی.

14 شهریور 1402 ساعت 10:36

رودریگو دی‌پل یه عکس از خودش و لئاندرو پارادس که تازه رسیدن به اردوی آرژانتین گذاشته، قشنگ فاز دعوا و تیغی‌کشی. احتمالا سر ناهار هم واسه هم‌تیمی‌هاش تعریف می‌کنه:"«هیچی بابا، من بودم، حاجی نصرت، رضا پونصد، علی فرصت، آره و اینا خیلی بودیم، کریم آقامون هم بود."

14 شهریور 1402 ساعت 10:34

سلام به همگی؛ همونطور که قول داده بودیم، بعد از تموم شدن نقل و انتقالات، از این به بعد با حاشیه 3 در خدمت‌تون هستیم. دیگه بریم سرمون رو بکنیم تو زندگی ملت ببینیم چه خبره، کجا می‌رن، کجا می‌آن، کی قراره بچه‌دار بشه، کی قراره واسش بچه‌ش تولد بگیره و از این چیزا. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها