کد خبر: 687630
تاریخ انتشار :

ژاپن با همه ستاره‌ها منتظر آلمان است

ژاپنی‌ها خود را برای یک بازی دوستانه فوق‌العاده آماده می‌کنند؛ دیدار مقابل تیم ملی فوتبال آلمان.

ژاپن با همه ستاره‌ها منتظر آلمان است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، ۴۸ ساعت پس از دیدار تیم‌های بلغارستان و ایران، ژاپنی‌ها در شهر وولفسبورگ به دیدار تیم ملی فوتبال آلمان خواهند رفت؛ مسابقه‌ای که یک دیدار انتقامی برای آلمانی‌ها محسوب می‌شود. تیمی که در جام جهانی ناباورانه در دور اول مقدماتی به ژاپن باخت تا موجبات حذفش را از این تورنمنت فراهم بیاورد.

هانسی فلیک، سرمربی آلمان، در شرایطی خود را آماده این بازی می‌کند که لغزیدن تیمش در دو مسابقه آتی مقابل ژاپن و فرانسه که اولی دوستانه است و دومی در چارچوب لیگ ملت‌ها برگزار می‌شود، برای او خطرناک خواهد بود. او دو بازیکن مهم تیمش، موسیالا و فولکروگ را به دلیل مصدومیت از دست داده اما همچنان به اندازه کافی بازیکن دارد که مقابل ژاپن کم نیاورد؛ ژاپنی که با بازیکنان نام آشنا که در اروپا به کار و بازی مشغول هستند، لقمه‌ای گلوگیر برای آلمان محسوب می‌شود، به خصوص که بازیکنان این تیم اغلب فوتبال آلمان را تجربه کرده‌اند.

در تیم فعلی ژاپن، بازیکنانی مثل ایتاکورا، ایتو، اندو، کوبو، کامادا، میتوما، به چهره‌های مشهوری در فوتبال اروپا بدل شده‌اند. این تیم در نیمکت ذخیره خود هم چهره‌های قابل توجهی دارد و البته در بین چهره‌هایی که در زمین میدان می‌رود، دروازه‌بان این تیم، دنیل اشمیت، یک بازیکن متفاوت با سایرین است که با توجه به به دنیا آمدن در آمریکا، اسم و فامیلی متفاوت با دیگران دارد.

این تصاویر مربوط به تمرینات تیم ژاپن در کمپ فولکس وا‌گن مربوط به باشگاه وولفسبورگ است. آنها خود را آماده مسابقه با تیمی می‌کنند که عادت دارد برای جبران دست‌های باخته سریع مسابقه جدیدی علم کند و خود را از شر ناراحتی‌های آن شکست خلاص بنماید.

ببینیم چه خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها