کد خبر: 687767
تاریخ انتشار :

بردهای ادامه‌دار شاگردان حسینی با ۵ گل

تیم فوتبال آلومینیوم اراک موفق به کسب پیروزی مقابل تیم دسته دومی شناورسازی قشم شد.

بردهای ادامه‌دار شاگردان حسینی با ۵ گل
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش”ورزش سه”، شاگردان سید مجتبی حسینی از ساعت ۱۶:۴۵ امروز شنبه در نخستین بازی تدارکاتی در وقفه مسابقات لیگ‌برتر در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل تیم دسته دومی شناورسازی قشم قرار گرفتند.

 آلومینیوم اراک که نمایش کاملا هجومی در این مسابقه ارائه داد، در دقیقه ۳۰ روی ارسال میلاد فخرالدینی و ضربه سر بهروز نوروزی‌فرد به گل اول دست پیدا کرد و پنج دقیقه بعد نیز با شوت مهدی لیموچی گل دوم را به ثمر رساند.

شاگردان حسینی در لحظات پایانی نیمه اول صاحب یک ضربه پنالتی روی حرکت امیر نوری شدند که میلاد فخرالدینی این فرصت را تبدیل به گل کرد.

تیم فوتبال آلومینیوم که در نیمه دوم با ترکیب کاملا متفاوت بازی را آغاز کرده بود، نمایش هجومی خود را ادامه داد و توانست توسط علی وطن‌دوست به گل چهارم مقابل حریف خود دست پیدا کند ولی لحظاتی بعد تیم شناورسازی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

در دقیقه ۷۰ محمد خلیفه، گلر جوان آلومینیوم یک ضربه پنالتی را مهار کرد و در ادامه شاگردان حسینی موفق شدند روی یک کار تاکتیکی و تمرین شده با ارسال محمد خردمند و ضربه سر محمد مسلمی‌پور به گل پنجم برسند.

شاگردان حسینی که در سه دیدار اخیرشان در لیگ برتر موفق به کسب سه پیروزی شدند، در بازی تدارکاتی امروز هم توانستند به برتری ۵ بر یک دست پیدا کنند.

گفتنی است، تیم فوتبال آلومینیوم اراک روز سی‌ام شهریور ماه در هفته پنجم لیگ‌برتر مهمان مس رفسنجان خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها