کد خبر: 687853
تاریخ انتشار :

لحظه به لحظه با مهم‌ترین اخراج سال جهان!

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان همواره یک شگفتی در جهان بزرگ این رشته محسوب می‌شود.

لحظه به لحظه با مهم‌ترین اخراج سال جهان!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بخشی از تفاخر فوتبال آلمان به رقبای خود در اروپا، تعداد کم مربیانی بود که آنها در طول سالیان فعالیت‌شان به عنوان یکی از قدرت‌های فوتبال دنیا داشته‌اند. آلمان‌ها از دوره تبدیل شدن به یک مدعی در دنیای فوتبال، کمترین تغییرات را روی نیمکت‌های خود داده و تا آنجایی که توانسته‌اند با مربیانی که روی نیمکت داشته‌اند، مدارا کرده‌اند.

هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و قهرمان قاطع اروپا، که پیروزی هشت گله بایرنی‌ها مقابل بارسلونا را رهبری کرده اما تبدیل به یکی از مربیانی شده که کمترین فرصت را روی نیمکت آلمان داشته و پس از برکناری یواخیم لوو، مربی قهرمان جهان، او نیز قربانی یک تیم آسیایی دیگر شد. همان‌طور که یواخیم لوو اعتبار اولیه خود را پس از شکست آلمان در جام جهانی ۲۰۲۸ مقابل کره از دست داده بود.

البته آلمانی‌ها برای لوو تا پایان جام ملت‌های اروپای قبلی صبر کردند اما این فرصت به فلیک داده نشد؛ علی‌رغم اینکه او تصور می‌کرد همچنان بهترین گزینه برای تیم ملی این کشور خواهد بود.

 

دقایقی پیش فدراسیون فوتبال آلمان با انتشار بیانیه‌ای کمتر از ۲۴ ساعت پس از شکست ۴-۱ مقابل ژاپن نسبت به این باخت واکنش نشان داد و این تحقیر تاریخی را تحمل نکرد تا همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد دیدار آلمان و ژاپن، مسابقه مرگ و زندگی فلیک باشد.

روزنامه‌های آلمانی که در حال حاضر این خبر را پوشش می‌دهند، به دنبال گمانه‌زنی برای جانشین فلیک و همچنین به دنبال تحلیل‌هایی در رد یا قبول این تصمیم هستند. البته با موج بلندی که شب گذشته پس از شکست مقابل ژاپن با چهار گل به راه افتاده بود، مشخص بود که فلیک به سختی دوام خواهد آورد، حتی اگر او کارمند فدراسیونی باشد که اخراج سرمربی را به عنوان آخرین راه حل در نظر می‌گیرد. باید بپذیرید که شکست ۴-۱ مقابل ژاپن حتی می‌تواند سرمربی تیم ملی ایران را هم اخراج کند، چه برسد به آلمان!

در این پست واکنش‌ها نسبت به این تصمیم و تحولات مربوط به نیمکت آلمان و صحبت‌های مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور و خبرنگاران را لحظه به لحظه مرور خواهیم کرد:

 پوشش زنده خبری

19 شهریور 1402 ساعت 18:58

از شب گذشته و بعد از شکست مقابل ژاپن، خبر اخراج احتمالی فلیک در رسانه‌ها منتشر شده بود، اما شاید هواداران آلمان فکرش را نمی‌کردند که این خبر کمتر از ۲۴ ساعت بعد از این باخت رسمی شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها