کد خبر: 688517
تاریخ انتشار :

لحظه به لحظه با پرسپولیس - رونالدو! (زنده)

حواشی و اتفاقات حضور رونالدو و النصر در ایران همچنان ادامه دارد و با شور و حال خاصی دنبال می‌شود.

لحظه به لحظه با پرسپولیس - رونالدو! (زنده)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش “ورزش سه”، یک روز پس از ورود به ایران، همچنان تب حضور النصر در ایران داغ است. روز گذشته استقبال باورنکردنی طرفداران رونالدو در فرودگاه و هتل باعث شد تا النصر قید برگزاری تمرین رسمی در ورزشگاه آزادی را بزند تا بازیکنان این تیم امروز برای اولین بار پای به این استادیوم بگذارند.

نکته مهم این است که بازی امروز ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد اما هواداران رونالدو به امید دیدن او، راهی هتل اسپیناس پالاس شده‌اند و امیدوارند هرطور که شده، فوق‌ستاره را از نزدیک ببینند.

اینجا خبرنگاران ورزش سه و اعضای تحریریه به صورت لحظه به لحظه اخبار و حواشی روز بازی را با خبرنگاران مستقر در هتل النصر و پرسپولیس و ورزشگاه آزادی پوشش خواهند داد.

با ما همراه باشید:

 پوشش زنده خبری

28 شهریور 1402 ساعت 12:04

مراحل آسفالت ریزی قسمت غربی ورزشگاه آزادی شب گذشته به پایان رسید و حالا این محل با شرایط بهتری میزبان خودروهای تیم النصر خواهد بود.

28 شهریور 1402 ساعت 12:02

درویش در گفتگو با فوتبال برتر: به رونالدو گفتم بخش بزرگی از محبوبیتت به خاطر حمایت از مردم فلسطین است.

28 شهریور 1402 ساعت 11:54

یکی از عجیب‌ترین موردهایی که دیروز مشاهده شد، این هوادار تبریزی بود که چهره پدر رونالدو را برای او کشیده بود و اینطور ماجرا را توضیح می‌داد: رونالدو پدرش را بیشتر از همه دوست دارد و به همین خاطر خواستم او را اینطوری سورپرایز کنم.

28 شهریور 1402 ساعت 11:54

پنج بازیکن خارجی النصر که در دیدار با پرسپولیس به میدان خواهند رفت. خط خوردن تالیسکا او را تبدیل به مهم‌ترین غایب زردپوشان ریاض کرده است.

28 شهریور 1402 ساعت 11:51

یحیی گل‌محمدی پیش از این هرگز در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان با پرسپولیس شکست نخورده و امروز به دنبال حفظ این رکورد خواهد بود.

28 شهریور 1402 ساعت 11:38

علیرضا بیرانوند با انتشار یک استوری خطاب به فیزیوتراپ پرسپولیس نوشت: ممنونم واسه زحمت‌هایی که می‌کشی تا به بازی برسم.

28 شهریور 1402 ساعت 11:22

علیرضا بیرانوند، مهم‌ترین نقطه ابهام پرسپولیس در بازی النصر خواهد بود. او روز گذشته در تمرین سرخپوشان شرکت داشت اما همچنان چسب روی کشاله نشان می‌دهد که اوضاع عادی نیست.

28 شهریور 1402 ساعت 11:21

نکته جالب در مورد طرفداران رونالدو این است که تعداد زیادی از آنها با پیراهن تیم النصر به استقبال رفتند که این موضوع نشان می‌دهد حتی فروش پیراهن این باشگاه در ایران هم رواج جالبی دارد.

28 شهریور 1402 ساعت 11:04

وی ای آر امروز برای اولین بار در ورزشگاه آزادی اجرا خواهد شد. در روزهای گذشته مراحل مختلف نصب این تکنولوژی انجام شد اما باید دید که در عرصه عمل به چه شکلی کار خواهد کرد.

28 شهریور 1402 ساعت 11:01

خودروهای لاکچری لاماری، بخشی از تشریفات ایران برای انتقال بازیکنان و اعضای تیم النصر به هتل و استادیوم هستند. روز گذشته کاسترو و غریب نیز با این خودروهای وارداتی به ورزشگاه آزادی رفتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها