کد خبر: 689193
تاریخ انتشار :

حریف امروز ایران: تیم مرموز و خوش شانس تایلند

تیم امید تایلند رقیب امروز ایران در دیدارهای اخیر خود نتایج خوبی کسب کرده است.

حریف امروز ایران: تیم مرموز و خوش شانس تایلند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، تیم ملی امید تایلند حریف ایران در مرحله 1/16 نهایی مسابقات آسیایی است، آنها تیم دست و پا بسته ای نیستند و توانستند مجوز حضور در مرحله نهایی المپیک را به دست آوردند.

تایلندی از 26 مرداد 1402 در 11 مسابقه به میدان رفتند که 7 مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشتند، آنها 2 بار شکست خوردند و 2 تساوی به دست آوردند.

تایلند در تاریخ 26 مرداد تا 4 شهریور در جام AFF ( کشورهای جنوب شرق آسیا ) شرکت کرد و به رتبه سوم رسید، آنها در اولین بازی خود میانمار را با نتیجه 3-0 شکست دادند، در بازی بعدی برنوئی را هم با همین نتیجه با شکست بدرقه کردند و در بازی بعدی 2-0 کامبوج را شکست دادند تا با 9 امتیاز به مرحله بعدی صعود کنند. تایلندی ها در نیمه نهایی مسابقات با نتیجه 3-1 مغلوب اندونزی شدند و به فینال مسابقات نرسیدند، آنها در دیدار رده بندی مقابل مالزی در وقت های قانونی و اضافه به تساوی بدون گل  رسیدند و در ضربات پنالتی 4-3 این تیم را شکست دادند تا عنوان سومی مسابقات AFF را کسب کنند.

مسابقات بعدی تایلندی ها چهارچوب مقدماتی المپیک بود که با فیلیپین، مالزی و بنگلادش هم گروه بودند، آنها به ترتیب 5-0 فیلیپین، 3-0 بنگلادش و 1-0 مالزی را شکست دادند تا بدون دریافت گل و با 9 امتیاز به مرحله نهایی مقدماتی المپیک راه پیدا کنند.

اما شرایط این تیم در مرحله گروهی مسابقات آسیایی هانگژو متفاوت بود، تایلند در دیدار نخست به تساوی 1-1 مقابل بحرین دست پیدا کرد و در بازی دوم 4-0 مغلوب کره جنوبی شد، آنها در دیدار آخر مرحله گروهی نتیجه ای بهتر از 1-1 مقابل کویت دست پیدا نکردند، این تیم به همراه بحرین و کره جنوبی از این گروه صعود کرد و حالا باید در مرحله 1/16 نهایی به مصاف ایران برود.

با بررسی نتایج این تیم میتوان گفت که آنها تیم دست و پا بسته ای نیستند اما خوش شانس بودند و در تقابل با رقبای ضعیف تر نتایج خوبی کسب کردند اما هر زمان که مقابل رقبای نامدار قرار گرفتند حرفی برای گفتن نداشته اند.

تیم ملی امید ایران برای شکست تایلند کار سختی پیش رو نخواهد داشت اما باید مراقب ضدحمله های این تیم باشد، آنها خط حمله خوبی دارند و تقریبا در تمام مسابقات اخیر خود موفق به گلزنی شده اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها