کد خبر: 689342
تاریخ انتشار :

اسطوره یونایتد: سان چو خیلی خودش را دست بالا گرفته!

دی می تار برباتوف، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید جی دون سان چو بدون دستاورد خاصی خودش را بازیکن بسیار باارزشی می‌داند.

اسطوره یونایتد: سان چو خیلی خودش را دست بالا گرفته!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، به گفته دیمیتار برباتوف، ستاره سابق منچستریونایتد، جیدون سانچو باید از اریک تن‌هاخ عذرخواهی کند و در تمرینات سخت تلاش کند تا دوباره جایگاه خود را به دست آورد.

وقتی سانچو ماه گذشته مقابل آرسنال بازی نکرد، تن‌هاخ گفت که او به دلیل عملکردش در تمرینات انتخاب نشده است. این بازیکن با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.

در یک مشاجره عمومی با سرمربی خود، این جوان 23 ساله نوشت "هر چه می‌خوانی را باور نکن" که منجر به اخراج او از تیم و انجام تمرینات شخصی تا حل شدن این موضوع شد.

طغیان سانچو تقریباً 4 هفته پیش رخ داد و گمان می‌رود که او هنوز برای اظهاراتش عذرخواهی نکرده است. مشکل انضباطی همچنان ادامه دارد و اگرچه برباتوف احساس می‌کند سانچو باید عذرخواهی کند و تلاش کند تا دوباره ستاره تیمش باشد، او به Betfair گفت که شاید بهتر باشد باشگاه به همکاری با این بازیکن پایان بدهد.

برباتوف گفت: "سانچو ارزش خود را برای باشگاه بیش از حد ارزیابی کرده است. وقتی این ماجرا در مورد کریستیانو رونالدو باشد، اوضاع متفاوت است زیرا او به همه چیز دست یافته است. خودم بازیکن یونایتد بودم که وین رونی با سرمربی درگیر شد و آن‌ها همه چیز را حل کردند. فکر می‌کنم سانچو اهمیت خود را بیش از حد ارزیابی می‌کند. او جام‌های زیادی را با یونایتد کسب نکرده است. این یک وضعیت متفاوت است. یونایتد به راحتی می‌تواند تصمیم بگیرد که از دست سانچو خلاص شود."

برباتوف در ادامه انتقاد از سانچو گفت: "همان‌طور که او بااستعداد است و همه ما آن را در دورتموند دیدیم، او هنوز هیچ یک از این‌ها را در یونایتد نشان نداده است. فقط می‌توانیم حدس بزنیم که چرا اینطور است، شاید به خاطر اطرافیان یا افرادی باشد که در اطراف او هستند، یا شاید به این دلیل است که او با سرمربی موافق نیست. اگر این ماجرا خیلی زیاد طول بکشد، نمی‌توانم شاهد بهبود آن باشم و بهتر است که راه او و باشگاه از هم جدا شود."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها