کد خبر: 689570
تاریخ انتشار :

مودریچ با عضله بازی نمی‌کند، با مغز بازی می‌کند!

روبرت یا رنی، از ستاره‌های درخشان نسل طلایی فوتبال کرواسی که در جام جهانی 1998 به مدال برنز رسید می‌گوید لوکا مودریچ جادوی خود را از دست نداده و همچنان ستاره بزرگ رئال خواهد ماند.

مودریچ با عضله بازی نمی‌کند، با مغز بازی می‌کند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، روبرت یارنی از سوی بسیاری از کارشناسان به عنوان بهترین دفاع چپی شناخته می‌شود که تاریخ فوتبال اروپا به خود دیده است. او که از نسل طلایی فوتبال کرواسی است سابقه بازی در باشگاه‌های بزرگ اروپا از جمله رئال مادرید، یوونتوس و رئال بتیس را داشته است.

یارنی در حال حاضر هدایت تیم ملی زیر 17 سال کرواسی را بر عهده دارد و در یک مصاحبه می‌گوید خودش را رئالی می‌داند و اعتقاد ندارد دوران درخشش و جادوی هموطنش لوکا مودریچ در این تیم به پایان رسیده باشد.

لوکا مودریچ مدتی است جادوی خودش را از دست داده است؟

من اصلا اعتقاد ندارم که لوکا مودریچ نسبت به سالهای اخیر جادویش را از دست داده است. بله می‌دانم که او 37ساله شده ولی مودریچ با عضله و ماهیچه بازی نمی‌کند، او با مغزش بازی می‌کند. برای همین است که وقتی فوتبالش را نگاه می‌کنید احساس‌تان این است که چقدر ساده فوتبال می‌کند. به همین خاطر است که حریفان مودریچ همیشه از بازی مقابل او شگفت‌زده می‌شوند.

پایان کار مودریچ در رئال چه زمانی خواهد بود؟

تا جایی که می‌دانم آنچلوتی این روزها به چند بازیکن پا به سن گذاشته متکی است نه فقط مودریچ. کروس هم همینطور است. شک ندارم آنها فعلا نقش مهمی در رئال خواهند داشت ولی اینکه در نهایت چه رخ می‌دهد به عهده سرمربی است.

روبرت، به نظر بهترین جانشین آنچلوتی در رئال چه کسی خواهد بود؟

هدایت رئال مادرید مسئولیت خیلی بزرگی است. مربی رئال بودن واقعا سخت است و شک ندارم مدیران رئال به این راحتی‌ها جانشینی برای آنچلوتی پیدا نخواهند کرد. چرا که او یکی از بهترین مربیان دنیا است. همه می‌دانیم که او چند جام به دست آورده. در نهایت باید صبر کنیم و ببینیم فلورنتینو پرز چه تصمیمی می‌گیرد.

مدعیان اصلی لالیگا چه تیمهایی هستند؟

امسال پیش‌بینی واقعا سخت است. بازی‌های زیادی باقی مانده و می‌دانیم بارسا، اتلتیکو و رئال مادرید مدتی است شرایط عجیبی را پشت سر گذاشته‌اند. ببینید، در نهایت هر تیمی که کمترین اشتباه را بکند قهرمان می‌شود. من شخصا امیدوارم رئال مادرید قهرمان شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها