کد خبر: 689778
تاریخ انتشار :

راز دعوای فرگوسن و بکام فاش شد: من فحش دادم!

دیوید بکام، ستاره سابق منچستریونایتد، اعتراف کرد که خودش مقصر دعوای معروف با الکس فرگوسن بوده است.

راز دعوای فرگوسن و بکام فاش شد: من فحش دادم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2003 و کمی پیش از آن که بکام منچستریونایتد را به مقصد رئال مادرید ترک کند تصاویری از او منتشر شد که نشان می‌داد زخمی روی ابرویش دارد. 

پس از آن بود که رسانه‌ها خبر دادند که این ستاره انگلیسی پس از شکست 0-2 برابر آرسنال در دور پنجم رقابت‌های جام حذفی انگلیس در رختکن با سر الکس فرگوسن درگیر شده و او کفشی را به سمتش پرتاب کرده است. 

این داستان در طول تمام این سال‌ها حواشی و جنجال بسیاری را به همراه داشت اما دو طرف هرگز درباره آن صحبت نکرده بودند و بالاخره بکام روایت دقیقی از اتفاقات پس از آن بازی در مستندش که به تازگی از سمت نتفلیکس منتشر شده مطرح کرد. 

او در این مستند گفت:« ما وارد رختکن شدیم و رییس (فرگوسن) بسیار عصبانی بود. می‌توانستم خشم را از صورتش ببینم. وقتی صورت رییس این شکلی بود، هیچکس دوست نداشت حتی به او نزدیک شود. شروع به داد و فریاد کرد. 

من به سمتش رفتم و گفتم نه! و سپس شروع به فحش دادن کردم. دیدم که حالتش تغییر کرد و با خودم گفتم وای! واقعا نباید این حرف را می‌زدم. فکر می‌کنم که چندین و چند بار فحش دادم و سپس این اتفاق رخ داد.»

بکام چند ماه بعد از یونایتد جدا شد و به رئال مادرید پیوست اما حالا می‌گوید که هرگز دوست نداشت اولدترافورد را ترک کند:« آنجا خانه من بود. رابطه من با رییس همچنان رابطه خاصی ماند. ما لحظات خاص خودمان را داشتیم اما من هنوز هم خیلی دوستش داشتم.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها