کد خبر: 690039
تاریخ انتشار :

شعار حیا کن، رها کن در اولدترافورد: بروید دیگر!

هواداران منچستریونایتد بعد از عقب افتادن از بر نت فورد در اولدترافورد یک‌صدا علیه مالکان باشگاه شعار داده و خواهان ترک باشگاه توسط خانواده گلی زر شدند.

شعار حیا کن، رها کن در اولدترافورد: بروید دیگر!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در هفته هشتم لیگ برتر در خانه خود به مصاف برنتفورد رفته است. در نیمه اول مسابقه روی چند اشتباه در خط دفاعی و عملکرد ضعیف آندره اونانا، یونایتدها شاهد باز شدن دروازه‌شان بودند.

عقب افتادن در این بازی خانگی کاسه صبر هواداران یونایتد را لبریز کرد و باعث شد ورزشگاه الدترافورد یکدست شعارهایی علیه خانواده گلیزر، مالکان باشگاه، سر بدهد و خواهان رها کردن باشگاه توسط آنها بشود.

برخی از هواداران پیش از شروع مسابقه هم اعتراض‌شان به گلیزرها را نشان داده و پلاکاردهایی با خود به استادیوم آورده بودند که علیه این خانواده آمریکایی بود.

اما گل خوردن یونایتد و پایان نیمه اول با برتری 1-0 برنتفورد باعث شد اعتراض‌ها به خانواده گلیزر تنها به این گروه از هوادارها منحصر نماند و کل الدترافورد یکصدا علیه آنها بشورد.

شیاطین سرخ چند روز پیش در همین ورزشگاه در روز دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل گالاتاسرای شکست خوردند تا هر دو بازی اول خودشان در این تورنمنت را با شکست پشت سر بگذارند. آنها در هفته اول لیگ قهرمانان هم در مونیخ مقابل بایرن مونیخ شکست خوردند. شیاطین سرخ در حال حاضر در رتبه دهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها