کد خبر: 690547
تاریخ انتشار :

امید بزرگ بارسا: سیگنال مثبت لوا برای ال‌ کلاسیک و

روبرت لواندوفسکی بهترین خبر را به بارسلونا داد و گفت امیدوار است مصدومیت قوزک پایش تا پیش از ال‌ کلاسیک و درمان شده و بتواند مقابل رئال مادرید به میدان برود.

امید بزرگ بارسا: سیگنال مثبت لوا برای ال‌ کلاسیک و
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار بارسلونا مقابل پورتو در روز دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روبرت لواندوفسکی در یک درگیری از ناحیه قوزک پا مصدوم شد و مجبور شد زمین را ترک کند.

درحالی‌که بارسلونا با لشکری از مصدومان مواجه است و باید حدود دو هفته دیگر در مهم‌ترین بازی نیم‌فصل به مصاف رئال مادرید برود مصدوم شدن لواندوفسکی ضربه بزرگی به تیم ژاوی بود.

اما امروز لواندوفسکی در یک مصاحبه بهترین خبر ممکن را به ژاوی و هواداران بارسا داد و اشاره کرد که به بازی در ال‌کلاسیکو امید دارد.

خبرنگار از لواندوفسکی پرسید که آیا به ال‌کلاسیکوی 28 اکتبر می‌رسد یا نه. ستاره لهستانی بارسا در پاسخ گفت: "من چهارشنبه مصدوم شدم و تا جمعه استراحت کردم. از جمعه شروع به ریکاوری کردم و این روزها در درمان آسیب‌دیدگی قوزک پایم خیلی مهم است. به دستور پزشکان در حال حاضر هیچ فشاری نباید به قوزک پای من وارد شود. هفته آینده می‌توانم با اطمینان بیشتری صحبت کنم ولی واقعیت این است که وضعیت خیلی بهتر از آن است که خیلی‌ها فکر می‌کنند. تاریخ برگشت من به میدان هنوز دقیقا مشخص نیست و بستگی به واکنش پایم دارد. در مورد بازی با رئال؟ بله امیدوارم برسم، ولی اگر کاملا بهبود پیدا نکرده باشم با مصدومیت بازی نخواهم کرد".

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها