کد خبر: 690656
تاریخ انتشار :

3 ساعت تلاش گواردیولا برای منصرف کردن ستاره رئال!

طبق ادعای کادنا سر، پپ گواردیولا تابستان امسال سه ساعت تلاش کرد تا جود بل ین گام را برای پیوستن به سی تی و نه گفتن به رئال متقاعد کند ولی موفق نشد.

3 ساعت تلاش گواردیولا برای منصرف کردن ستاره رئال!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا تابستان امسال از طریق یک مکالمه تلفنی سه ساعته سعی کرد جود بلینگام را برای امضای قرارداد با منچسترسیتی متقاعد کند ولی موفق نشد. هافبک انگلیسی در نهایت به لطف تلاش یک ساله جونی کالافات، استعدادیاب و مذاکره کننده رئال و خوزه آنخل سانچز، مدیرعامل، راهی باشگاه مادریدی شد.

طبق ادعای کادنا سر، منچسترسیتی که می‌دانست رئال مادرید از آنها در راه جذب بلینگام جلوتر است، به توانایی گواردیولا برای متقاعد کردن ستاره انگلیسی متوسل شد. در طول مکالمه طولانی بین گواردیولا و بلینگام، سرمربی کاتالان سعی کرد به او بفهماند که پروژه منچسترسیتی در حال پیشرفت است (سال گذشته او سه گانه را به دست آورد) در حالی که او در رئال مادریدی که دچار افت شده، کار ساده‌ای نخواهد داشت.

علاوه بر این، پپ گواردیولا تفاوت بین لیگ برتر و لالیگا و مزایای بازگشت به کشورش را توضیح داد، جایی که کیفیت فوتبال و وجهه بین‌المللی بسیار بالاتری نسبت به اسپانیا دارد و به او  علاوه بر تضمین حقوق بیشتر، اطمینان داد که در تیمش نقشی پیشرو خواهد داشت.

در نهایت و با وجود تمام دلایل ارائه شده، گواردیولا خیلی زود متوجه شد که جود بلینگام قبلاً تصمیم خود برای پیوستن به رئال مادرید را گرفته و برای او در رئال آرزوی موفقیت کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها