کد خبر: 690671
تاریخ انتشار :

پیکان- پرسپولیس، شاید دوباره در ورزشگاه آزادی!

احتمال دارد دیدار معوقه پیکان و پرسپولیس از هفته ششم لیگ برتر به میزبانی خودروسازان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود.

پیکان- پرسپولیس، شاید دوباره در ورزشگاه آزادی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ظاهرا قرار نیست داستان‌های میزبانی پیکان از پرسپولیس در پایتخت پایان بپذیرد؛ بعد از ماجراهای عجیبی که در اواخر فصل گذشته بر سر ورزشگاه میزبان این مسابقه از لیگ برتر پیش آمد، حالا احتمال دارد بار دیگر بازی دو تیم در لیگ بیست و سوم هم به ورزشگاه آزادی برود!

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ در دیداری معوقه از هفته ششم تیم پیکان روز 27 مهرماه باید از پرسپولیس پذیرایی کند. خودروسازان در فصل جاری لیگ برتر ورزشگاه پاس قوامین را به عنوان میزبان دیدارهای خانگی خود معرفی کرده اند و بازی های قبلی را نیز در همین ورزشگاه بدون حضور تماشاگر برگزار کردند.

با اینکه تصور می شد دیدار پیکان و پرسپولیس که معوقه از هفته ششم است هم بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شود، اما برخی موضوعات سبب شده تا احتمال میزبانی پیکان از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی قوت بگیرد!

ماجرا از این قرار است که مدیران ورزشگاه پاس قوامین بر اساس برنامه ای که سازمان لیگ حدود یکماه پیش اعلام کرده بود، بعد از میزبانی از مسابقه هوادار و فولاد در روز جمعه 14 مهر و با علم به اینکه تا مدتی بعد هیچ بازی دیگری در چمن مجموعه برگزار نمی‌شود عملیات ترمیم چمن را شروع کرده اند. در جریان ترمیم چمن ورزشگاه پاس قوامین، سازمان لیگ دیدارهای معوقه از هفته ششم را در برنامه گنجاند و مشخص شد که پیکان باید روز 27 مهر مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. این در حالی است که ظاهرا عملیات بهبود چمن ورزشگاه پاس قوامین تا روز 27 مهر و حتی چند روز بعدتر از آن تاریخ به پایان نمی رسد. از این رو اگر بازی پیکان و پرسپولیس روی چمن ورزشگاه پاس در تاریخ 27 مهرماه برگزار شود، امکان خرابی آن وجود دارد.

در چنین شرایطی مدیران باشگاه پیکان علاقه ای به تغییر محل برگزاری دیدار با پرسپولیس ندارند، اما با توجه به ناآماده بودن چمن ورزشگاه پاس در تاریخ دیدار با پرسپولیس شاید آنها مجبور شوند در ورزشگاه دیگری میزبان پرسپولیس باشند.

پیکانی‌ها سال گذشته در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان حریفان خود بودند، اما در همان مقطع هم شورای تامین استان البرز برای بازی‌هایی که یک طرف آن استقلال یا پرسپولیس بودند، مجوز صادر نکرد و مشخصا امسال هم این اتفاق رخ نخواهد داد. از طرف دیگر در شهر تهران هم جز پاس قوامین ورزشگاه دیگری برای میزبانی از لیگ برتر وجود ندارد و به نظر می‌رسد تنها انتخاب پیکانی‌ها برای میزبانی از پرسپولیس ورزشگاه آزادی باشد.

این در حالی است که یک روز بعد از دیدار پیکان و پرسپولیس در تاریخ 28 مهرماه دیدار استقلال و هوادار برگزار می‌شود و با توجه به وضعیتی که چمن ورزشگاه آزادی دارد، برگزاری دو مسابقه در دو روز متوالی می‌تواند به چمن ورزشگاه دوباره آسیب بزند.

با همه این تفاسیر اگر بازی پیکان و پرسپولیس به میزبانی خودروسازان بار دیگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود، بی شک حواشی زیادی را متوجه پیکانی‌ها خواهد کرد. سال گذشته وقتی پیکانی‌ها به میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی(دو هفته مانده به پایان لیگ) راضی شدند و حتی هواداران سرخپوش سکوهای ورزشگاه را احاطه کردند، جوی سنگین علیه مدیران پیکان به راه افتاد که حتی باعث شد مجتبی حسینی سرمربی وقت پیکان هم لب به گلایه بگشاید.

حالا در صورت تکرار این ماجرا اگرچه این بار مدیران پیکان کمترین نقش را در بردن بازی به ورزشگاهی جز پاس قوامین خواهند داشت، احتمالا بار دیگر یک حاشیه بزرگ را در فضای فوتبال شاهد باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها