کد خبر: 690979
تاریخ انتشار :

کلینزمن: از کره می‌روم تا بازی بایرن را ببینم

یورگن کلینزمن می‌گوید امکان ایجاد تغییرات زیاد در تیم ملی کره را ندارد.

کلینزمن: از کره می‌روم تا بازی بایرن را ببینم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی کره، در نشست خبری پس از بازی با ویتنام در خصوص این بازی گفت: خوشحالم که بازیکنان ظاهر حرفه‌ای نشان دادند. می‌خواهم از نگرش و تمرکز آنها در بازی تمجید کنم. آنها گل‌های زیادی به ثمر رساندند و عملکردشان نیز خوب بود.

او درباره برد شش گله عنوان کرد: من می‌خواهم تیم را به خاطر عملکرد پرانرژی که در بازی امروز مقابل تونس نشان دادند تحسین کنم. اکنون دور دوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی آغاز می‌شود و خوشحالم که نشان دادم قبل از آن در حال آماده‌سازی و پیشرفت هستیم.

کلینزمن با اشاره به استفاده از ترکیب ثابت اظهار داشت: ما می‌خواهیم به بازیکنان بیشتری فرصت بدهیم، اما مقدماتی جام جهانی 2026 در ماه نوامبر آغاز می‌شود و جام ملت‌های آسیا درست بعد از آن است. من فکر می‌کنم که باید ترکیب ثابت را پیدا کنیم.

سرمربی آلمانی درباره استفاده از سون گفت: مصدومیت عضلانی عود نکرد. من بعد از حدود 60 دقیقه بازی وضعیت او را بررسی کردم و بازیکن گفت اشکالی ندارد، بنابراین 90 دقیقه بازی کرد.

او با تمجید از حریف توضیح داد: ویتنام هم موقعیت‌های زیادی داشت. ما در نیمه دوم هم اشتباه کردیم. اگر فردا دوباره بازی کنیم، نمی‌دانم نتیجه چه می‌شود. بازی سختی نسبت به نتیجه بود.

کلینزمن درباره خروج از کشور گفت: من قصد دارم برای تماشای بازی ماینتس - بایرن مونیخ بین لی جائه سونگ و کیم مین جائه به آلمان بروم. پس از گذراندن مدتی در استراحت، به کره بازخواهم گشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها