کد خبر: 691130
تاریخ انتشار :

بازیکنان یونایتد پشت سرمربی: مقصر سان چو است!

بازیکنان یونایتد از جی دون سان چو خواسته‌اند تا با عذرخواهی از اریک تن هاخ سرمربی تیم، این وضعیت را تمام کنند.

بازیکنان یونایتد پشت سرمربی: مقصر سان چو است!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سانچو از 26 آگوست برای یونایتد بازی نکرده است، زیرا بعد از این که به دلیل شکست 3-1 یونایتد مقابل آرسنال از تیم اصلی کنار گذاشته شد تن هاخ به خبرنگاران گفت که بازیکن ملی پوش انگلیسی در تمرینات کمتر از حد انتظار بوده است، اما سانچو علناً ادعای سرمربی خود را در فضای مجازی رد کرد و گفت که از زمان پیوستن به باشگاه در سال 2021 از او به عنوان قربانی استفاده می شود. تن هاخ هم متعاقباً سانچو را نه تنها از تمرین در باشگاه، بلکه از حضور در تمامی اماکن باشگاه، مثل سالن اصلی غذاخوری که برای بازیکنان تیم اصلی است، محروم کرد. او با تیم‌های پایه یوناید تمرین می‌کرد و به ندرت در زمین تمرینی کارینتگتون دیده شد. به گفته منابع خبری انگلیسی تن هاخ برای بازگشت مجدد او به تمرینات تیم شرط گذاشته بود که این بازیکن باید از او عذر خواهی کند. کاری که سانچو بارها گفت که حاضر به انجام آن نیست.

حالا به نقل از میرور، سایر بازیکنان یونایتد از این وضعیت خسته شده‌اند و از سانچو خواستند تا اشتباهش را بپذیرد و با عذرخواهی به تیم برگردد. در صورتی که این اتفاق تا پایان سال جاری میلادی رخ ندهد، یونایتد این بازیکن را در لیست مازاد برای فروش قرار خواهد داد.

تیم منچستریونایتد با بحران مصدومیت مواجه است و آنتونی را هم به دلیل یک پرونده خشونت خانگی در اختیار ندارد. این تیم در رده دهم لیگ برتر قرار دارد و در صورت بازگشت سانچو شاید وضعیت این تیم کمی در خط حمله بهبود پیدا کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها