کد خبر: 691406
تاریخ انتشار :

هافبک‌هایی که هر تیمی آرزوی آنها را دارد (عکس)

بدون تردید حضور هافبک‌های وسط توانمند و خوش تکنیک به عملکرد خوب مس رفسنجان در دیدار با ذوب‌آهن کمک شایانی کرد.

هافبک‌هایی که هر تیمی آرزوی آنها را دارد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان عصر روز شنبه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های معوقه از هفته ششم مقابل ذوب آهن به برد دو بر یک رسید؛ این پیروزی در شرایطی رقم خورد حضور محمد ربیعی سرمربی سابق مس روی نیمکت ذوب آهن یک تقابل ویژه را پدید آورده بود و در نهایت او مقابل تیمی که 4 سال هدایتش را برعهده داشت، با سرمربیگری ساکت الهامی بازنده شد.

یکی از اتفاقات ویژه برد مس مقابل ذوب‌آهن گلزنی دو هافبک وسط این تیم بود؛ فرشید باقری و منتظر محمد زننده گل‌های مس در این مسابقه بودند. جدا از این مسئله مس رفسنجان در خط میانی بازیکنان توانمند و باتجربه دیگری در اختیار دارد که هرکدام از آنها در طول بازی دیروز عملکردی درخشان را به جا گذاشتند.

در خط میانی نارنجی پوشان بازیکنانی مثل جلال‌الدین علی‌محمدی، محسن آذرباد، محمد خدابنده‌لو و نیما انتظاری به میدان می‌روند که هرکدام از آنها در دقایق حضور در زمین توانمندی‌شان به بهترین شکل به نمایش می‌گذارند.

روز گذشته ساکت الهامی در نیمه اول از وجود علی محمدی، باقری، آذرباد و خدابنده لو در خط میانی تیمش استفاده کرد که همه آنها به بهترین شکل کمربند خط وسط را بستند و جالب اینکه در نیمه دوم وقتی در دقایقی مسی‌ها توپ و میدان را از دست دادند، سرمربی نارنجی پوشان با ورود انتظاری و منتظر محمد به زمین توانست بار دیگر در میانه میدان تیمش را برتر کند.

جدا از تعویض‌های طلایی الهامی برای به دست آوردن برد دلچسب در اصفهان از گلزنی دو هافبک خوش‌تکنیکی این تیم نمی‌توان گذشت.

شاید حالا بهتر بتوان گفت که انتخاب‌های ساکت الهامی برای خط هافبک مس رفسنجان باعث شده تا تیم او در میانه زمین پرستاره و قدرتمند باشد و بی‌شک این بازیکنان نفراتی هستند که هر سرمربی‌ای آرزوی داشتن آنها را دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها