کد خبر: 691614
تاریخ انتشار :

لحظه به لحظه از هانگژو: این قطار ترمز ندارد!

در روز سوم بازی های پار آسیایی هانگژو، ایرانی ها در رشته های مختلف به مصاف رقبای خود رفتند.

لحظه به لحظه از هانگژو: این قطار ترمز ندارد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که ایران تا پایان روز دوم بازی‌های پاراآسیایی با یک نتیجه درخشان و کسب ۱۶ طلا، ۱۹ نقره و ۱۲ برنز و قرار گرفتن در رتبه دوم جدول مدال‌ها قرار دارد، امروز هم از اولین ساعات بامداد به وقت ایران، ورزشکاران پارالمپیکی در رشته‌های مختلف به مصاف رقبایشان رفته‌اند. 

در حالی که کاروان ایران در دو روز نخست بالاتر از ژاپن قرار گرفته، ورزشکاران کشورمان در روز سوم هم سعی می‌کنند فاصله خود را با سایر مدعیان حفظ کرده و برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال تلاش کنند.

در‌ ادامه با اخبار لحظه به لحظه از روز سوم بازی‌های پاراآسیایی همراه ما باشید:

دوومیدانی

۵:۴۹: در فینال مسابقات پرتاب وزنه F۳۲ پرستو حبیبی به رقابت با حریفانش پرداخت. در پایان مرحله فینال این مسابقات با پرتابی به طول ۵.۴۹ به عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره دست پیدا کرد. در این بخش ورزشکار اماراتی با ۵.۹۴ عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کرد.

۶:۲۹: رقابت فینال ماده ۲۰۰ متر مردان در کلاس T۳۵ برگزار شد و علیرضا زارع در این رقابت با ثبت زمان ۲۵.۵۱ زودتر از دیگر رقبا از خط پایان عبور کرد و مدال طلای این رشته در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی را به گردن آویخت. ورزشکارانی از عراق و هند دوم و سوم شدند.

۶:۵۱: در فینال مسابقات پرش طول کلاس T۱۳ مهدی مرادی به رقابت با حریفانش پرداخت که در پایان این رقابت مرادی با ثبت رکورد ۶.۲۲ عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره این دوره از بازی‌ها را از آن خود کرد.

7:49: در ادامه رقابت‌های پارادوومیدانی چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی که از صبح امروز چهارشنبه در ورزشگاه مرکزی شهر هانگژو چین آغاز شده است، سه ملی پوش کشورمان در پرتاب وزنه به رقابت پرداختند.

7:51: در پایان رقابت پرتاب وزنه رشید مسجدی عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کرد. علیرضا مختاری دیگر ملی پوش ایران در پرتاب وزنه به عنوان دوم و مدال نقره رسید. در این بخش اسدالله عظیمی به عنوان چهارمی دست پیدا کرد و نتوانست به مدال برسد.

7:55: دو ملی پوش پرتاب وزنه ایران در فینال به رقابت پرداختند. در فینال این رقابت‌ها لیلا کبگ زن با پرتابی به طول ۱۰ متر به عنوان سوم و مدال برنز این دوره از بازی‌ها دست پیدا کرد. سعیده عبداللهی دیگر ملی پوش ایران در این ماده با پرتاب وزنه به طول ۹ متر و ۷۱ سانتیمتر به عنوان چهارم رسید.

8:15: مسابقات پرتاب نیزه کلاس F۳۷ برگزار شد. در پایان این رقابت هرمز صیدی بعد از ورزشکاری از هند به عنوان دوم رسید و مدال نقره این رشته در بازی‌های پاراآسیایی را از آن خود کرد.

بولت پرسپولیستیروکمان

۵:۵۸: در دیدار فینال ریکرو بانوان پارا تیراندازی با کمان تیم ایران با ترکیب زهرا نعمتی و سمیه رحیمی در یک رقابت مهیج و نزدیک در تیر طلایی با نتیجه ۵ بر۴  مقابل میزبان این دوره از رقابت‌ها مغلوب شد و به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت.

6:41: تیم دوبل ریکرو مردان پارا تیراندازی با کمان ایران با پیروزی قاطع بر تایلند در مرحله‌ی نیمه نهایی به فینال بازی‌های پارا آسیایی هانگژو راه یافت. مرحله  نیمه نهایی دوبل ریکرو مردان پارا تیراندازی با کمان با رقابت بین تیم ایران متشکل از محمدرضا عرب عامری و غلامرضا رحیمی و تیم تایلند برگزار شد که تیم ایران با برتری قاطع  شش بر صفر فینالیست شد.

7:46: تیم دوبل ریکرو مردان پارا تیراندازی با کمان ایران  با پیروزی ۵-۳ بر چین مدال طلای بازی‌های پارا آسیایی هانگژو را به ارمغان آورد. در این دیدار مهیج، تیم ایران متشکل از محمدرضا عرب عامری و غلامرضا رحیمی تیم چین میزبان را که از حمایت قابل توجه تماشاگران هم بهره می‌برد، با نتیجه ۵-۳ شکست داد تا اولین طلای پاراتیراندازی با کمان ایران در این رقابت‌ها به ثبت برسد.

9:56: دیدار رده بندی مسابقات دوبل کامپوند بانوان پاراتیراندازی با کمان بازی‌های پارا آسیایی هانگژو بین ایران و کره جنوبی برگزار شد. تیم ایران با ترکیب مریم یاورپور و فرزانه عسگری در یک رقابت مهیج تیم کره جنوبی را با نتیجه‌ی ۱۵۱-۱۳۸  شکست داد و به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

تکواندو

6:55: حامد حق‌شناس نماینده وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو مقابل حریفی از بحرین قرار گرفت و ۲۵ بر ۳ پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد.

7:59: علیرضا بخت ملی‌پوش پاراتکواندو در مرحله نیمه نهایی وزن منفی ۸۰ مقابل حریفی از ازبکستان به روی شیاپ چانگ رفت. او توانست با نتیجه ۱۳ بر ۵ حریف خود را شکست دهد و به مرحله نهایی راه یابد.

8:31: لیلا میرزایی ملی‌پوش پاراتکواندو در مرحله یک نیمه نهایی وزن مثبت ۶۵ کیلوگرم مقابل پان لینهو از چین به مصاف شیاپ چانگ رفت. او توانست با نتیجه ۳۰ بر صفر حریف خود را شکست دهد و به مرحله فینال راه یابد.

8:35: حامد حق‌شناس نماینده وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو مقابل حریف قزاقستانی قرار گرفت و با نتیجه ۳۱ بر صفر پیروز شد و به فینال رسید.

جودو

7:01: علی نوایی در وزن ۹۰+ کیلوگرم رشته جودو کلاس J1، در دور اول با «جونگ مین پارک» مبارزه کرد و مقابل این حریف اهل کره جنوبی به برتری رسید و گام به مرحله بعد گذاشت. نوایی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف نماینده چین خواهد رفت.

7:18: در روز سوم و پایانی مسابقات پاراجودو در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، وحید نوری در وزن ۹۰+ کلاس J2 به روی تاتامی رفت. حریف او در این مرحله «گوانگ گئون چوی» بود ، اما او بر روی تاتامی حاضر نشد تا ملی‌پوش کشورمان بدون آنکه مبارزه کرده باشد، به مرحله نیمه نهایی صعود کند. نوری برای صعود به فینال باید مقابل نماینده قزاقستان قرار بگیرد.

7:56: در مرحله نیمه نهایی مسابقات پاراجودو و در وزن ۹۰+ کلاس J2، وحید نوری قهرمان پارالمپیک توکیو به مصاف «یرلان کانکیف» از قزاقستان رفت و با علمکردی مقتدرانه، این حریف را ایپون کرد و راهی فینال شد.

8:24: علی نوایی ملی‌پوش وزن ۹۰+ کیلوگرم کلاس J1 پس از یک برد و یک باخت، در جدول شانس مجدد به مصاف «جایدو گوراین» از هند رفت و موفق شد این حریف را ایپون کند. نوایی با این برد، به دیدار رده‌بندی راه یافت و عصر امروز برای کسب مدال برنز مقابل حریفی از مغولستان قرار می‌گیرد.

شنا

7:11: رقابت‌های روز سوم پاراشنا در ورزشگاه المپیک هانگژو استارت خورد و دو شناگر کشورمان در ماده ۵۰ متر آزاد کلاس S9 به آب زدند. ابوالفضل ظریف در گروه خود با زمان ۲۶ ثانیه و ۶۲ صدم ثانیه اول شد. ابوالفضل نگارستانی هم در گروهی دیگر با زمان ۲۹ ثانیه و ۸۴ هزارم ثانیه در جایگاه چهارم ایستاد.

7:13: در مجموع ۳ گروه، ظریف شناگر ۱۶ ساله کشورمان با بهترین زمان با اقتدار اول شد و راهی فینال شد. نگارستانی با اختلافی اندک از رسیدن به فینال ماده ۵۰ متر آزاد باز ماند. مسابقه فینال این دسته عصر امروز به وقت ایران پیگیری خواهد شد.

بسکتبال با ویلچر

8:41: تیم ملی بسکتبال باویلچر کشورمان در پنجمین مسابقه‌ خود در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو برابر چین قرار گرفت و با نتیجه ۷۵ بر ۲۷ نتیجه را به حریف قدرتمند خود که از امتیاز میزبانی و حمایت پرشور تماشاگرانش بهره می‌برد، واگذار کرد.

8:44: تیم ملی ایران با توجه به نتایج کسب شده فردا برای کسب عنوان سومی و مدال برنز به مصاف تایلند خواهد رفت.

9:59: تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان در چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، به مصاف تایلند رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۷۴ بر ۶۳ شکست دهد و ضمن کسب چهارمین پیروزی پیاپی، صعود مقتدرانه خود را به مرحله نیمه نهایی رقم بزند.

وزنه برداری

9:29: مهدیه محمدیان در رقابت‌های پاراوزنه برداری چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی موفق به کسب مدال برنز شد. محمدیان در دسته ۵۵ -کیلوگرم با مهار وزنه ۱۰۵ کیلوگرمی به مدال برنز رسید.

9:31: این نخستین مدال تاریخ پاراوزنه برداری بانوان ایران در بازی‌های پارا آسیایی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها