کد خبر: 691761
تاریخ انتشار :

زمزمه در یونایتد: تن‌هاخ همه چیز را خراب کرد!

برخی از کارکنان منچستریونایتد معتقدند که اریک تن هاخ، سرمربی تیم، می توانست وضعیت جی دون سان چو را بهتر مدیریت کند.

زمزمه در یونایتد: تن‌هاخ همه چیز را خراب کرد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، این روزها سانچو یا به تنهایی یا با بازیکنان آکادمی یونایتد در کارینگتون تمرین می‌کند، زیرا او تن هاخ را به خاطر دلایل حذفش از ترکیب برای رویارویی با آرسنال در 3 سپتامبر دروغگو توصیف کرد. تن هاخ این بازیکن را از تمرینات اخراج کرد و علیرغم تلاش‌های میانجی‌گری در همه سلسله مراتب مدیریتی یونایتد، در حال حاضر چشم‌انداز کمی برای آشتی وجود دارد و سانچو تمایلی به عذرخواهی برای اظهاراتش در رسانه‌های اجتماعی ندارد.

اکنون میل اسپورت گزارش می‌دهد برخی از کارکنان منچستریونایتد بر این باورند که اریک تن هاخ می‌توانست موقعیت جیدون سانچو را با نگرش بهتری مدیریت کند در حالی که وینگر 90 میلیون یورویی هنوز در تبعید است. آنها استدلال می کنند که این بازیکن 23 ساله، به رویکرد بیشتر مدیران برای اتحاد و گذشتن از ماجرا پاسخ بهتری می دهد و اگر تن هاخ هم به این کار رضایت می داد، این وضعیت می توانست حل شود. اما سرمربی هلندی احساس می‌کند که اگر به سانچو بدون عذرخواهی مناسب فرصتی دوباره بدهد، قدرتش تضعیف می‌شود، زیرا او سعی می‌کند استانداردهای از دست رفته در اولدترافورد را بازگرداند.

سانچو اکنون 10 بازی یونایتد را در هفته های گذشته از دست داده است و اتلتیک گزارش می دهد که این بازیکن از استفاده از غذاخوری تیم اصلی در کارینگتون منع شده است و غذای سانچو در یک جعبه ناهار برای او آورده می شود. علیرغم این وضعیت، گفته می شود سانچو تأثیر خوبی بر بازیکنان آکادمی که اکنون در کنار آنها تمرین می کند، گذاشته است و بازی های زیر 18 سال را تماشا می کند و به سؤالات آنها پاسخ می دهد اما با عدم بازگشت قریب‌الوقوع این بازیکن به تیم اصلی، به نظر می‌رسد که احتمالا یونایتد این بازیکن را در ژانویه به فروش می‌رساند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها