کد خبر: 692529
تاریخ انتشار :

قلی زاده بالاخره روی پوستر رفت

ستاره ایرانی لخ پو زنان احتمالا امشب در جمع نفرات اصلی تیمش مقابل تیم روخ قرار می‌گیرد.

 قلی زاده بالاخره روی پوستر رفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، علی قلی‌زاده پس از اینکه در چهارم فروردین ماه امسال در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل روسیه با آسیب دیدگی و پارگی رباط صلیبی مواجه شد، دیگر نتوانست در عرصه باشگاهی و ملی به میدان برود و بیش از هفت ماه دور از میادین بود که اخیرا شرایط بازی را به دست آورد و حضور کوتاه مدت در یک مسابقه داشت.

این ستاره ایرانی پس از دوری طولانی مدت از میادین، چهار روز قبل در دقیقه 65 مسابقه جام حذفی فوتبال لهستان مقابل زاویشا به میدان رفت تا نشان بدهد آمادگی لازم را به دست آورده و اکنون احتمال دارد در بازی لیگ به ترکیب اصلی تیمش برسد.

تیم فوتبال لخ پوزنان از ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه اِنئا یکی از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ استراکلاسا لهستان را مقابل تیم رده هفدهمی روخ برگزار می‌کند که پیش بینی می‌شود علی قلی زاده در ترکیب اولیه قرار بگیرد.

علی قلی زاده که فصل قبل 20 بازی در ژوپیر لیگ بلژیک برای شارلروا انجام داد و پس از آن در چهار دیدار سوپر لیگ ترکیه برای کاسیم پاشا به میدان رفت، هنوز در فصل 24-2023 فرصت حضور در مسابقات لیگ استراکلاسا لهستان را به دست نیاورده که با توجه به حضورش روی پوستر باشگاه لخ پوزنان برای دیدار با روخ، احتمالا امشب این انتظار برای او به پایان برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها