کد خبر: 692733
تاریخ انتشار :

ملی‌پوشان پرسپولیس سه هفته در آسمان‌ها!

با برهم نخوردن برنامه هفته دهم لیگ برتر شرایط فشرده‌ای پیش روی پرسپولیس به خصوص نفرات ملی‌پوش این تیم قرار خواهد داشت.

ملی‌پوشان پرسپولیس سه هفته در آسمان‌ها!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از سفر به تاجیکستان و انجام بازی هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال دوشنبه باید بلافاصله به تهران برگردند و برای دیدار فوق‌العاده حساس یک‌شنبه هفته آینده در اصفهان مقابل سپاهان آماده شوند.

درست فردای بازی سپاهان و پرسپولیس اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد و نفرات دعوت شده از پرسپولیس باید در این اردو حاضر شوند. اولین بازی تیم ملی در این اردو مقابل هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد و دومین در تاشکند مقابل ازبکستان.

نکته اینجاست که به احتمال زیاد به‌خاطر شرایط پیش آمده برای ورزشگاه آزادی بازی تیم ملی مقابل هنگ کنگ در تهران برگزار نخواهد شد و ملی پوشان باید یک سفر داخلی هم داشته باشند. طبق برنامه  تیم ملی درتاریخ 25 آبان به مصاف هنگ کنگ خواهد رفت و 30 آبان میهمان ازبکستان است.

از طرفی پرسپولیس شش روز بعد از بازی تیم ملی یعنی در تاریخ ششم آذرماه باید در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر در عربستان باید به میدان برود. 

با این حساب نفرات ملی‌پوش پرسپولیس بعد از سفر رفت و برگشت به تاجیکستان، سفر رفت و برگشت به اصفهان، سفر رفت و برگشت به شهر محل میزبانی از هنگ‌کنگ، سفر رفت و برگشت  به تاشکند، سفر رفت و برگشت به ریاض عربستان را هم پیش روی خود خواهند داشت و طی سه هفته شرایط برایشان بسیار سخت خواهد شد.

در فیفادی قبلی پرسپولیس علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان را در اردوی تیم ملی داشت که پورعلی‌گنجی مصدوم شد. در آن اردو و مسابقات برگزار شده در تورنمنت اردن مهدی ترابی، وحید امیری و میلاد سرلک به دلیل مصدومیت غایب بودند اما هر کدام از این نفرات به اردوی بعدی دعوت شدند. با توجه به تعدد سفرهای داخلی و خارجی همراه با تیم ملی و پرسپولیس شرایط بسیار دشواری را تجربه خواهند کرد و باید مراقب باشند بلایی که سر یاسین سلمانی آمد سر آن‌ها نیاید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها