کد خبر: 694110
تاریخ انتشار :

ملی‌پوشان بازگشتند، مو رایس راضی‌تر شد (عکس)

از 7 بازیکن سپاهان که به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند، 2 بازیکن به تمرینات این تیم بازگشتند.

ملی‌پوشان بازگشتند، مو رایس راضی‌تر شد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌سه"، پیام نیازمند، محمد دانشگر، رامین رضائیان، رضا اسدی، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد و آریا یوسفی 7 بازیکنی بودند که در فهرست اولیه تیم ملی برای فیفادی آبان‌ماه حضور داشتند و طی چند روز گذشته در کمپ تیم ملی همراه با سایر ملی‌پوشان تمرین کردند.

رامین رضائیان، رضا اسدی و محمدجواد حسین‌نژاد 3 بازیکنی بودند که در مصاف با هنگ‌کنگ و در جریان پیروزی 4 بر صفر بازی کردند و از میان آن‌ها رضائیان روی یک ضربه ایستگاهی موفق به گلزنی هم شد.

البته دعوت قلعه‌نویی از 7 بازیکن تیم فوتبال سپاهان در ابتدا با ابراز ناراحتی مورایس در نشست خبری پس از پیروزی مقابل پرسپولیس حواشی خاص خود را به همراه داشت. ابتدا بخش رسانه تیم ملی رضایت خود را با بازگشت بازیکنان دعوت شده از سپاهان اعلام کرد و در ادامه روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با انتشار یک بیانیه از حضور بازیکنان تیم در اردوی تیم ملی ابراز خشنودی کرد.

با این حال پس از برگزاری بازی اول تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ امیر قلعه‌نویی لیستی 25 نفره از بازیکنان را تهیه کرد که قربانی و یوسفی در آن حضور نداشتند و حالا با بازگشت این دو بازیکن تمرینات سپاهان شکل جدی‌تری به خود خواهد گرفت.

مورایس باید پس از بازی تیم ملی برابر ازبکستان و بازگشت 6 ملی پوش حاضر در اردوی تیم ملی، شاگردانش را آماده مصاف روز پنج‌شنبه برابر استقلال خوزستان کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها