کد خبر: 694149
تاریخ انتشار :

اتفاق عجیب: جذب بازیکن بعد از تعطیلی نیم‌فصل!

نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر حدود یکماه بعد از پایان نیم فصل اول رقابت‌ها شروع می‌شود!

اتفاق عجیب: جذب بازیکن بعد از تعطیلی نیم‌فصل!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ فوتبال امروز در اطلاعیه‌ای زمان نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس باشگاه ها می توانند بر اساس سقف بودجه و همچنین ظرفیت لیست خود اقدام به جذب بازیکن کنند. مساله مهم و عجیب اما شروع نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران بعد از پایان تعطیلات نیم فصل است!

بر اساس برنامه تنظیم شده از سوی کمیته مسابقات، لیگ برتر تا قبل از جام ملت‌های آسیا به نیمه خود می رسد و نیم فصل اول تمام می شود. بازی های هفته پانزدهم لیگ طی روزهای 9، 10، 11 و 13 دیماه برگزار می شود و تیم ها به خاطر برگزاری جام ملت های آسیا به تعطیلات بین دو نیم فصل می‎روند.

در حالی که معمولا نقل و انتقالات زمستانی در اکثر کشورها در تعطیلی بین دو نیم فصل برگزار می‎‌شود و چند روز از آنها به هفته های ابتدایی نیم فصل دوم موکول می‌شود اما در فوتبال زمان زمان نقل و انتقالات بعد از پایان تعطیلات تیم ها اعلام شده است.

شروع نقل و انتقالات به طور رسمی از تاریخ 10 بهمن به منزله این است که هیچ باشگاهی نمی تواند قبل از این تاریخ قرارداد بازیکنان جدید را در سازمان لیگ ثبت کند و باید دید ادله کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در این خصوص چیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها