کد خبر: 694356
تاریخ انتشار :

آتش‌بس موقت: نامه محبت‌آمیز رئال برای گاوی!

باشگاه رئال مادرید نامه‌ای در حمایت از گاوی برای باشگاه بارسلونا ارسال خواهد کرد.

آتش‌بس موقت: نامه محبت‌آمیز رئال برای گاوی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت گاوی در جریان پیروزی 1-3 تیم ملی اسپانیا برابر گرجستان در چارچوب مسابقات انتخابی یورو 2024 فوتبال اروپا را در شوک فرو برد. 

این بازیکن با اشک و ناراحتی بسیار زمین بازی را ترک کرد تا بسیاری از هواداران بارسا و تیم ملی اسپانیا و همچنین کادر فنی این دو تیم به شدت نگران وضعیت او باشند و پاسخ آزمایش اولیه هم به هیچ وجه خوب نبود. 

این ستاره اسپانیایی روز گذشته آزمایش کامل را در بارسلونا انجام داد و مشخص شد که به پارگی رباط صلیبی و مینیسک دچار شده است و به این ترتیب حداقل 9 ماه را باید دور از میادین سپری کند که خبر بسیار بدی برای بارسا و همچنین تیم ملی اسپانیا در فاصله چند ماه تا برگزاری یورو 2024 است. 

بسیاری از هم تیمی‌های این بازیکن در بارسا در چند ساعت گذشته پیام‌هایی را برای این بازیکن به صورت عمومی منتشر کردند و خوسلو هم در بین بازیکنانی بود که از رئال مادرید حمایتش را از او اعلام کرد. 

حالا روزنامه مارکا خبر داده که باشگاه رئال مادرید هم قصد دارد با ارسال نامه‌ای به باشگاه بارسلونا مراتب همدردی‌اش را با گاوی اعلام کند و آرزوی بهبودی هرچه سریع‌تر برای او داشته باشد. 

به نظر می‌رسد که این گامی مثبت و رو به جلو برای کنار گذاشتن مشکلات به وجود آمده بین این دو باشگاه، خصوصا در سطح مدیریتی در چند ماه اخیر خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها