کد خبر: 694391
تاریخ انتشار :

بی‌عدالتی محض: جایزه موس یا لا را به بل ین گام دادند!

هریستو استویچکوف، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است جایزه پسر طلایی 2023 حق جمال موس یا لا بود نه جود بل ین گام.

بی‌عدالتی محض: جایزه موس یا لا را به بل ین گام دادند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام ستاره بی‌چون و چرای این فصل رئال و بهترین بازیکن لالیگا تا به اینجا بوده و توانسته در 14 بازی رسمی برای رئال در همه رقابت‌ها 13 گل بزند. جود اخیرا هم جایزه کوپا فرانس فوتبال و هم جایزه پسر طلایی 2023 توتو اسپورت را از آن خود کرد. 

او در رقابت با ستاره‌ای چون جمال موسیالا بهترین بازیکن جوان فوتبال اروپا شد ولی استویچکوف با این انتخاب موافق نیست.

استویچکوف که بین سال‌های 1990 تا 1997 برای بارسا بازی می‌کرد و در سال 1994 برنده توپ طلا نیز شد، در پاسخ به سوالی در مورد جایزه بلینگام گفت: «از نظر من عادلانه نبود این جایزه به جود برسد. من البته اصلا نمی‌خواهم توانایی‌های او را زیر سوال ببرم. برعکس، معتقدم او استعدادی خالص و از ستاره‌های حال حاضر دنیاست که برای توپ طلای بعدی رقیب اصلی امباپه و هالند خواهد بود. از نظر من، بلینگام مخلوطی از کاکا، لادروپ و پوگبای سال‌های اول در یوونتوس است اما به من بگویید او در سال 2023 چه جامی کسب کرد؟»

استویچکوف ادامه داد: «او 13 گل برای رئال زده ولی با این گل‌ها رئال جام برده؟ خیر. او فصل قبل در دورتموند هم ستاره بود ولی این تیم با بلینگام بوندسلیگا برد؟ خیر. در هفته پایانی بایرن در زمین کلن بازی داشت و دورتموند میزبان ماینتس بود. دورتموند از نظر امتیازی نیز برتری داشت اما در نهایت مساوی کرد. در سوی دیگر، توماس توخل با آوردن موسیالا به زمین و با گل او قهرمانی بوندسلیگا را برای بایرن کسب کرد. به قول مورینیو فقط جام است که اهمیت دارد و بلینگام سال 2023 هیچ چیزی نبرد.»

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها