کد خبر: 694546
تاریخ انتشار :

دیدار جذاب هفته بدون تماشاگر با پخش زنده تلویزیونی!

هوادار و ملوان در یازدهمین ایستگاه ماراتن فرسایشی خلیج فارس و در حالی که هر دو رقیب از وضعیت مناسبی در جدول رده بندی برخوردارند، روز جمعه در ورزشگاه پاس قوانین تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

دیدار جذاب هفته بدون تماشاگر با پخش زنده تلویزیونی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، هواداری‌ها تمرینات‌شان را کماکان در نزدیکی فرودگاه مهرآباد تهران و مجموعه ورزشی هما دنبال می‌کنند و محمود فکری و دستیارانش تمرینات پرفشار تاکتیکی را پس از پیروزی هفته گذشته برابر نفت در آبادان در دستور کار قرار داده‌اند.

باشگاه هوادار که به جهت نبود ورزشگاه دیگری در پایتخت همچنان دیدارهای خانگی خود را در مجموعه دستگردی (پاس قوامین) و با نظر شورای تامین استانداری تهران بدون تماشاگر برگزار می‌کند، کماکان از عواید بلیت فروشی دیدارهایش به ویژه در مواقع میزبانی از باشگاه‌های پرطرفداری چون استقلال، پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و...محروم است.

نکته جالب‌تر آنکه در همین فصل جاری محمود فکری و شاگردانش از ده امتیاز گرفته شده از سوی هواداری‌ها، هشت امتیاز را در خارج از خانه و برابر تماشاگران پرشمار قزوینی، آبادانی، اصفهانی و سیرجانی به دست آورده‌اند.

پخش زنده دیدار هوادار و ملوان با پیگیری بنفش‌ها در کنداکتور پخش شبکه ورزش سیما قرار دارد و علاقه مندان می‌توانند جدال جذاب دو تیم هجومی فصل جاری لیگ برتر را در خانه و از گیرنده‌های تلویزیونی‌شان به تماشا بنشینند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها