کد خبر: 694640
تاریخ انتشار :

اتحاد در اردوی نارنجی ها برای برپایی جشن

اعضای تیم مس رفسنجان برای موفقیت در دیدار روز جمعه مقابل نفت آبادان متحد شده‌اند.

اتحاد در اردوی نارنجی ها برای برپایی جشن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در هفته‌های گذشته لیگ برتر نتایج خوبی به‌دست آورده و به واسطه کسب 3 پیروزی از 4 مسابقه گذشته، خود را در جدول رده‌بندی مسابقات بالا کشیده است.

ساکت الهامی و شاگردانش عصر فردا (جمعه) در دیداری سخت مقابل صنعت‌نفت آبادان قرار می‌گیرند؛ حریف فردای مسی‌ها تیمی است که برای فرار از قعر جدول تلاش می‌کند و همین مسئله کار مس رفسنجان را سخت‌تر خواهد کرد. با این حال نارنجی‌پوشان امیدوار به کسب برد در این بازی خواهند بود تا باز هم در جدول صعود کنند و به جمع بالانشینان ملحق شوند.

در فاصله کوتاه تا دیدار مس و نفت آبادان، حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه رفسنجانی در جمع اعضای کادرفنی و پشتیبانی و بازیکنان مس حضور یافت و با آن‌ها ملاقاتی صمیمانه داشت. پورمحمدی در رختکن تیم مس رفسنجان ضمن تشکر از زحمات ساکت الهامی و شاگردانش در دیدارهای گذشته برای آن‌ها در بازی روز جمعه مقابل نفت آبادان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

مدیرعامل باشگاه مس همچنین در این دیدار صمیمانه، برخی دغدغه‌های نفرات را از زبان محسن آذرباد کاپیتان تیم شنید و به آن‌ها وعده داد موانع موجود در آینده‌ای نزدیک برطرف شود.

در این نشست صمیمانه اعضای تیم مس رفسنجان متحد شدند تا با تمام توان در بازی با نفت آبادان ظاهر شوند و در روزی که احتمالا ورزشگاه تازه تأسیس رفسنجان همچون دیدار خانگی قبل پر از تماشاگر خواهد بود برای پیروزی تلاش کنند.

گفتنی است؛ دیدار مس و نفت آبادان ساعت ۱۵ روز جمعه در ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها