کد خبر: 694641
تاریخ انتشار :

نه به بارسا: پدیده برزیلی تقدیم به گواردیولا

اسپورت نوشته است که سی تی به دقت سا وی نیو را در خیر و نا زیر نظر دارد و با ادامه همین روند او فصل بعد شاگرد پپ گواردیولا خواهد شد.

نه به بارسا: پدیده برزیلی تقدیم به گواردیولا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ستاره‌های این فصل خیرونا ساوینیو است. مهاجم برزیلی تروا فرانسه که قرضی برای خیرونا بازی می‌کند. هر دو باشگاه نیز تحت مالکیت سیتی گروپ قرار دارند که البته مالک اصلی باشگاه منچسترسیتی نیز محسوب می‌شود.

ساوینیو در این فصل توانسته در 14 بازی پنج گل بزند و چهار پاس گل نیز بدهد تا نقش مهمی در صدرنشینی این تیم کوچک در لالیگا داشته باشد. درخشش او به‌قدری بوده که توجه ژاوی را نیز جلب کرده تا جایی که بارسلونا از مدیران خیرونا در مورد نحوه انتقال این بازیکن در زمستان یا تابستان پرس‌وجو کرده بود که با پاسخی ناامیدکننده روبه‌رو شد.

اسپورت امروز نوشت که ساوینیو در فهرست خرید تابستانی بارسا قرار دارد ولی پس از پرس‌و‌جوی دکو (مدیر ورزشی) او متوجه شده که سیتی از حالا ساوینیو را برای خودش می‌داند و به سبب مالکیت مشترک دو باشگاه، مدت‌هاست که ستاره برزیلی 19 ساله را زیر نظر دارد.

این مهاجم با ادامه همین روند به احتمال زیاد فصل بعد بازیکن سیتی خواهد شد و دست بارسا و دیگر غول‌های اروپایی به او نخواهد رسید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها