کد خبر: 695026
تاریخ انتشار :

خیال رئال راحت شد: کاپیتان مصدوم نیست

لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، به مصدومیت خاصی دچار نشده و توانایی همراهی این تیم را دارد.

خیال رئال راحت شد: کاپیتان مصدوم نیست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌‌های هفته چهاردهم لالیگا روبه‌روی کادیز قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-3 شکست دهد. 

مصدومیت متعدد بازیکنان رئال مادرید در چند هفته اخیر باعث شده که شرایط برای کارلو آنچلوتی و انتخاب بازیکنان همیشگی در ترکیب ثابت تیمش دشوار شود و او چاره‌ای به جز ایجاد تغییرات در ترکیب این تیم نداشته باشد.

غیبت اورلین شوامنی و همچنین ادواردو کاماوینگا که همین چند روز قبل در اردوی تیم ملی فرانسه در وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر مصدوم شد، به لوکا مودریچ این فرصت را داد که بار دیگر به ترکیب اصلی رئال برگردد. 

اما این ستاره کروات که مدتی طولانی برای به‌دست آوردن این فرصت منتظر مانده بود، در دقیقه 69 این بازی از زمین بیرون رفت و جایش را به دنی سبایوس داد و به نظر می‌رسد که او هم به صف مصدومان رئال پیوسته و این موضوع باعث نگرانی شدید هواداران و کادر فنی شد. 

اما حالا روزنامه آ.اس خبر داده که انجام آزمایشات اولیه و ارزیابی‌ها حاکی از آن است که او از مشکل خاصی رنج نمی‌‎برد و احتمالا به دلیل حضور در دیدارهای تیم ملی کرواسی در هفته گذشته و فشار بالای بازی برابر کادیز کمی دچار خستگی عضلانی شده است. 

به این ترتیب، خیال هواداران و کادر فنی رئال‌مادرید تا حد زیادی از این بابت راحت شد و آن‌ها حالا با دست بازتری به فکر دیدارشان در لیگ قهرمانان خواهند بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها