کد خبر: 695076
تاریخ انتشار :

کلک مورینیو به آنجلوتی: خودم میرم برزیل!

ژوزه مورینیو که به کارلو آنجلوتی توصیه کرده بود مربی برزیل نشود، به نیمکت سلسائو چشم دوخته است!

کلک مورینیو به آنجلوتی: خودم میرم برزیل!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو به سمت مربیگری در تیم ملی برزیل چشم دوخته و فکر می‌کند کارلو آنچلوتی گزینه خوبی برای ادامه همکاری با رئال مادرید است.

آنچلوتی که سال آینده قراردادش با رئال به پایان می‌رسد، گزینه محبوب مربیگری تیم ملی فوتبال برزیل به‌شمار می‌رود. پس از اخراج تیته در پایان جام جهانی قطر 2022 تا به امروز مربی رئال به عنوان گزینه اول فدراسیون برزیل برای جانشین تیته معرفی شده است.

بنا به گزارش UOL، مورینیو، سرمربی رم، تمایل خود برای هدایت برزیل پس از پایان قراردادش با باشگاه ایتالیایی را ابراز کرده است. قرارداد او در پایان فصل به پایان می‌رسد.

بر اساس این گزارش، سرمربی 60 ساله فکر می‌کند که درهای باشگاه‌های مطرح اروپایی به روی او بسته شده و زمان آن فرا رسیده که در آینده مربیگری در تیم ملی را تجربه کند.

 

در مصاحبه اخیر با TG1، سرمربی سابق چلسی به آنچلوتی توصیه کرد که در رئال بماند و عقیده دارد که این مربی ایتالیایی بهترین گزینه برای باشگاه اسپانیایی است.

مورینیو گفت: "فکر می‌کنم فقط یک فرد دیوانه، رئال‌مادرید را ترک می‌کند. مطمئنم که طی اولین مذاکره فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادرید، کارلو باقی خواهد ماند، زیرا او فردی ایده‌آل برای باشگاه است."

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها