کد خبر: 695092
تاریخ انتشار :

رحمتی: لطمه زیادی از قوانین امسال خوردیم

سرمربی نساجی دوباره از کاهش سهمیه بازیکنان بزرگسال در این فصل انتقاد کرد.

رحمتی: لطمه زیادی از قوانین امسال خوردیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی در نشست خبری قبل از دیدار نساجی ایران مقابل مومبای سیتی هند در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: همان‌طور که همه می‌دانید، نساجی مازندران یکی از جوان‌ترین تیم‌هایی است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و با توجه به برنامه‌ها و قوانینی که امسال در فوتبال ایران بابت بازیکنان بزرگسال و محدودیت در استفاده از نفرات زیر 23 و زیر 25 سال به وجود آمد، نساجی بیشتر از همه متضرر شد.

او ادامه داد: نساجی سالیان سال روی تیم‌های پایه کار کرده بود و نفرات جوان زیادی را داشت و ما هم نمی‌توانستیم بازیکنان جوان را از دست بدهیم و به همین دلیل به سهمیه‌های بزرگسالان اضافه شدند.

سرمربی نساجی اضافه کرد: شرایط برنامه‌ریزی لیگ برتر هم به گونه‌ای بود که ما هر سه- چهار روز یک بار مسابقه می‌دادیم و همین مسئله موجب شد کمبود بازیکن به ما لطمه بزند.

رحمتی یادآور شد: سال اولی است که نساجی در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده و ما از چهار بازی قبلی سه امتیاز گرفتیم. فردا هم یک مسابقه مهم مثل دیدارهای گذشته داریم و با همه توان و انرژی در زمین حاضر می‌شویم تا سه امتیاز را بگیریم.

او تصریح کرد: در وقفه لیگ برتر توانستیم تغییرات خوبی در کادر فنی و شاکله تیم ایجاد کنیم و فردا تلفیقی از بازیکنان جوان و آینده‌دار و بازیکنان بزرگ‌تر و باتجربه را خواهیم داشت و با همه توان برای سه امتیاز تلاش می‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها