کد خبر: 695102
تاریخ انتشار :

فرناندز: بهترین نتیجه را در ایران می‌گیریم

سرمربی موقت موم بای سی تی ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل نساجی موفق کار کنند.

فرناندز: بهترین نتیجه را در ایران می‌گیریم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی فرناندز در نشست خبری قبل از دیدار مومبای سیتی هند مقابل نساجی ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: از مهمان نوازی خوب و امکاناتی که در اختیارمان گذاشتید، تشکر می‌کنیم.

او ادامه داد: بازی در این گروه خیلی رقابتی بود. تلاش زیادی کردیم تا در گروه خودمان نتیجه خوبی بگیریم. بازی سخت و نزدیکی در دور رفت با نساجی داشتیم، ولی فردا هم تلاش می‌کنیم تا نتیجه بگیریم.

سرمربی موقت مومبای سیتی درباره تغییر در کادر فنی این تیم و جدایی مربی انگلیسی اظهار کرد: هر مربی به هر حال شرایط و تصمیم‌های جدیدی دارد و باشگاه ما نیز در همین وضعیت قرار دارد.

فرناندز در خصوص شناخت از فوتبال و تیم‌های ایرانی و تقابل با نساجی ابراز کرد: می‌دانیم که تیم‌های ایران و تیم ملی این کشور جزء بهترین‌های آسیا هستند. ما تلاش خودمان را برای مسابقه فردا انجام خواهیم داد.

او یادآور شد: شرایط فوتبال آسیا رو به پیشرفت است و برای اینکه ما هم بهبود پیدا کنیم، نیاز به زمان داریم. باشگاه‌ها و تیم ملی هند در تلاش هستند تا در کنار فراهم شدن امکانات، در آینده به روزهای بهتری برسیم و بهترین عملکردمان را ارائه دهیم، اما نیاز به تجربه بیشتری داریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها