کد خبر: 695556
تاریخ انتشار :

پور حمیدی: این بازی برای من مرگ و زندگی است

دروازه‌بان باتجربه استقلال خوزستان مدعی است به شخصه از تمام توان و انگیزه خود برای موفقیت در بازی بعدی تیمش سود خواهد برد.

پور حمیدی: این بازی برای من مرگ و زندگی است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در شرایطی مقابل سپاهان تن به شکست داد که به گواه کارشناسان یکی از بهترین کیفیت‌های خود را به نمایش گذاشت و شایسته رسیدن به امتیاز در این دیدار بود.

پورحمیدی درباره شرایط استقلال خوزستان و دیدار مقابل سپاهان گفت: قطعا شایسته باخت در این بازی نبودیم. می‌توانستیم به نتیجه بهتری برسیم و بارها آنها را تحت تاثیر نمایش و کیفیت خودمان قرار دادیم. حریف از نظر اسمی و جایگاه جدول شاید برتری نسبت به ما داشت، اما از نظر فوتبالی این تیم ما بود که کاملا آنها را تحت تاثیر قرار داد. نمی‌خواهم بگویم بدشانس بودیم و تا حدودی هم خودمان و شخصا هم مقصر بودیم. نباید اینقدر ساده‌انگارانه برخورد کنیم.

وی ادامه داد: به هیچ وجه شایسته این جایگاه نیستیم. ماموریت ما شروع شده است و باید از این هفته با بهترین عملکرد به دنبال اتفاق بزرگی باشیم. حق هیچ اشتباهی نداریم. ما سختی بزرگی برای بازگشت به لیگ برتر پشت سر گذاشتیم. نباید به سادگی این شانس را از دست بدهیم و ماموریت سختی پیش‌روی ما قرار دارد. ما به تمامی هواداران خوزستانی و استقلال خوزستان متعهد هستیم و باید به بهترین شکل به دنبال حفظ سهمیه باشیم.

دروازه‌بان استقلال خوزستان درباره بازی حساس این هفته تیمش مقابل نساجی گفت: قطعا بازی سختی برای ما خواهد بود. مقابل حریفی بازی داریم که با توجه به حضور در آسیا از شخصیت بالایی برخوردار است. آنها در خانه خود بازی دارند و کار را برای ما سخت‌تر هم می‌کنند. اما ما باید به دنبال حداکثر امتیاز از این بازی باشیم. به شخصه تمام توانم را برای این بازی خواهم گذاشت و برایم بازی مرگ و زندگی خواهد بود. در صورت کسب نتیجه مطلوب از این بازی قطعا به روند خوب کسب امتیاز خواهیم رسید. پس بالاترین توان و انرژی خودمان را به کار خواهیم گرفت.

پورحمیدی با اشاره به جوانی تیمش گفت: آقای پورموسوی مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان دارد. آنها رفته‌رفته با جو لیگ برتر آشنا شده‌اند و نمایش درخشانی هم مقابل سپاهان داشتند. نباید فقط به نتیجه در این بازی نگاه کرد. این بازی به ما درس بزرگی داد و قطعا در ادامه مسیر در تلاش برای کسب نتیجه و دستیابی به جایگاه مناسب خواهیم بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها