کد خبر: 698404
تاریخ انتشار :

خطابه تند درویش علیه فدراسیون فوتبال!

رضا درویش با انتشار ویدئویی اظهاراتی جنجالی را علیه فدراسیون فوتبال انجام داد.

خطابه تند درویش علیه فدراسیون فوتبال!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی بعد از انتشار حکم کمیته استیناف در مورد بخشش کسر امتیاز پرسپولیس و سپاهان که یک خبر دیگر را هم در پشت خود داشت و حاکی از عدم کسر امتیاز از دیگر تیم‌ها بود و در حالی که باشگاه پرسپولیس سکوتی سنگین را اختیار کرده بود، رضا درویش با ویدیویی به این موضوع واکنش نشان داد.

او در این ویدیو که محتوای آن اعتراضی و تند است، به مهدی تاج حمله کرده و گفته که او شجاعت اجرای قانون را نداشته و برای رعایت بودجه فدراسیون فوتبال این جرایم را اعمال کرده است.

حرف‌های مدیرعامل پرسپولیس را بخوانید:

* این حکم فقط به ضرر پرسپولیس است

سرانجام بعد از مدت‌ها حکم فرمایشی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر و مشخص شد کسانی که پایبند به قانون هستند، باید دچار خسران و ضرر شوند. بیشترین ضرر را در بین تیم‌های لیگ فکر کنم همه اذعان دارند، پرسپولیس کرده. چون پرسپولیس به قانون مقید بود اما متوجه شدیم پایبندی به قانون اهمیتی ندارد و این شعاری بیش نیست.

* شاید هدفتان کسری بودجه است

مسئولان فدراسیون و ریاست فدراسیون شما که شجاعت اجرای قانون را ندارید، چه شویی به پا کردید و گفتید که ما قانون و سقف بودجه گذاشتیم؟ شو را برگزار کردید که بگویید می‌توانید قانون بگذارید اما جسارت اجرای قانون را نداشتید. اگر مشکلتان تامین کسری بودجه بود، راه‌های دیگری را انتخاب می‌کردید. البته شاید این ساده‌ترین راه بود و دیگران هم گوش به فرمان شما هستند که 50-60 میلیارد تومان به شما بدهند.

* رئیس فدراسیون دوباره به خارج می‌رود

شخص ریاست فدراسیون باید پاسخگو باشد. البته آنها خودشان را پاسخگو نمی‌دانند و برای یک سمینار یا کنگره می‌روند خارج از کشور تا آب‌ها از آسیاب بیفتد. رقبای ما بازیکنانشان را گرفتند، تهاتر کردند، کم و زیاد کردند، سال بعد را دو برابر کردند و هرکاری دلشان خواست کردند و این فقط پرسپولیس بود که ضرر اصلی را کرد. البته این موارد از پیش برنامه‌ریزی شده بود. روزی که من گفتم ای کاش قهرمان نمی‌شدم، این روز را می‌دیدم چون خیلی‌ها برنمی‌تابیدند که ما قهرمان شویم. آنها غافل از این بودند که با همت بازیکنان و هواداران و محبت خدا قهرمان شدیم. پارسال 8 بازی را آوردند در تلویزیون و مشخص شد داوری علیه ما بوده اما غافل از این بودند که دست خدا بالای دست‌هاست.

* این حکم مملو از وقاحت است

شما ببینید با وقاحت تمام در حکم آمده که نتیجه بازی در زمین رقم می‌خورد و نمی‌توانیم امتیاز را از تیمی سلب کنیم. آقا وقاحت هم حدی دارد و این که شما به افکار عمومی توهین کنید، خیلی بد است. شما چطور تیم شمس آذر را جریمه کردید؟ آیا این در زمین مسابقه رقم خورده بود؟ آخر برای چه احکامی را می‌دهید که انگار مردم متوجه نیستند و گذشته شما را فراموش می‌کنند؟

* لازم باشد به CAS شکایت می‌بریم

به هر صورت وظیفه دست اندر کاران باشگاه پرسپولیس این است که از مجاری قانونی و نهادهای نظارتی پیگیری کنند. حتی اگر به آنجا برسد که از سازمان‌های بین‌المللی AFC و CAS پیگیری کنیم، برای احقاق حقوق این هواداران هرکاری لازم باشد می‌کنیم.

* 80 روز است حکم پرونده استقلال نیامده است

چطور ممکن است پرونده ما هم رای کمیته انضباطی و هم ای اف سی آمده اما رقیب ما بیشتر از 80 روز است که هنوز حکم انضباطی‌اش نیامده. البته قابل تامل است، یقینا مسئولان کمیته انضباطی چند بار تلویحا گفتند که احتمالا حکم در کمیته استیناف طور دیگری رقم بخورد، پیش خودشان گفتند چرا حکمی بدهند که در استیناف رد بشود. منتظر نشستند که ببینند استیناف چه رایی می‌دهد، پس یقینا کمیته انضباطی دیگر رای آنطوری نمی‌دهد. چون شان کمیته انضباطی این نیست که همه آرایش شکسته شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها